Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-هم اکنون ۱۰ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران وجود دارد که ۲ مرکز مختص موتورسیکلت ها، ۲ مرکز فقط برای خودروهای نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این ۲ کارخانه و ۶ مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می کنند. رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تمهیدات‌ ویژه پلیس راهور برای شماره گذاری خودروها در روزهای پایانی سال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تهران از ابتدای اسفند ماه گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت تا ۱۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۵، از ۱۱ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه ساعات اعلامی ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری است تصریح کرد: بدیهی است خودروها و موتورسیکلت هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.
رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: هم اکنون ۱۰ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران وجود دارد که ۲ مرکز مختص موتورسیکلت ها، ۲ مرکز فقط برای خودروهای نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این ۲ کارخانه و ۶ مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به این که یکی از مراکز شماره گذاری پرمراجعه پایتخت مرکز اتحاد در شرق تهران است گفت: با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رییس پلیس راهور ناجا ساعت کار این مرکز از امروز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود. در عین حال توصیه می کنیم شهروندان شرق و شمال پایتخت برای دریافت خدمات سریعتر به سایر مراکز مانند چیتگر، میثم و باقرشهر مراجعه کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز