Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:03:32 GMT

عیدانه واقفان سوادکوهی پش از سال نو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۷۱۸۳

عیدانه واقفان سوادکوهی پش از سال نو

حمید شاکری رییس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از دو فقره وقف جدید در سوادکوه خبرداد.

وی افزود: این دو قطعه زمین به مساحت ۲۹۹ هزار و ۶۷ متر مربع با نیت الحاق به مسجد و حسینیه روستای اتو کسلیان وقف شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه گفت: نصرت اله و قربانعلی شهابی این زمین را وقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری با بیان اینکه اولین و مهمترین راه مبارزه با موقوفه خواری تثبیت مالکیت موقوفات است، افزود: سیاست اداره کل اوقاف و امور خبریه استان در صورت تجاوز به حریم موقوفات، توقف اجرای نیات واقفان و اولویت بر تثبیت موقوفه است.

انتهای پیام/ر

وقف جدید در سوادکوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین نهضت مسکن ۲ شهر خراسان رضوی با مشارکت اوقاف

       به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۲ شهر «کلات و چنار» این استان طبق تفاهم انجام گرفته با اداره کل اوقاف از محل ظرفیت‌های این نهاد انجام می‌شود.   وحید داعی  افزود: در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کلات و چنار، زمین‌ها شناسایی شده است و در نشست مشترک با مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت.   وی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین طرحهای عمرانی دولت به شمار می‌رود که تاکنون بخش زیادی از مردم به امید خانه‌دار شدن در این طرح شرکت و سرمایه‌گذاری کرده اند.   مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اکنون ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در تمام شهر‌های استان آغاز شده و با سرعت در حال پیشرفت است.   وی ادامه داد: در ۲ شهر کلات و چنار با توجه به «توپولوژی» منطقه و بررسی بانک زمین در خصوص اراضی سازمان ملی، کارشناسی‌های لازم انجام و زمین‌های اداره کل اوقاف شناسایی شد که پس از سیر مراحل قانونی به طرح نهضت ملی مسکن الحاق خواهد شد.   داعی بیان کرد: در حال حاضر در شهر کلات ۹۸۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۹۷ متقاضی حائز شرایط و ۳۰۸ نفر تایید نهایی شدند و ۱۰۱ نفر نیز متقاضی مسکن از محل طرح جوانی جمعیت هستند.   وی گفت: در شهر چنار ۸۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۹ متقاضی حائز شرایط، ۳۶ تایید نهایی و ۷۰ متقاضی مسکن در طرح جوانی جمعیت هستند.   شهرستان کلات در ۱۶۰ کیلومتری مشهد واقع است و دارای شهر‌های «کلات، لائین نو، چنار، زاوین و شهر زو» است.   از سهم ۴۰۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان خراسان رضوی، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در ۲ هزار و ۵۹۶ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانواری استان ایجاد می‌شود، ۶۰ هزار واحد در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل کاشمر، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، سبزوار و نیشابور و ۶۰ هزار واحد نیز در ۸۷ شهر کمتر از ۱۰۰ هزار نفری ساخته می‌شود و باقی آن هم سهم کلانشهر مشهد و شهر‌های جدید گلبهار و بینالود است.

دیگر خبرها

  • تامین زمین نهضت مسکن ۲ شهر خراسان رضوی با مشارکت اوقاف
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • نیات واقفان اجرا شود
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • بانوی رودسری یک قطعه باغ چای خود را وقف کرد
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان