Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ملی طراحی استاندارد بدنه کاشی و سرامیک، برای نخستین بار در کشور با حضور 23 تیم از واحدهای تولید این محصولات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت: «میبد به عنوان اصلی‌ترین قطب تولید کاشی و سرامیک و خواستگاه این صنعت و دانشگاه آزاد نیز که از با‌سابقه‌ترین و مجهزترین دانشگاه‌های کشور در این رشته است در راستای تکمیل رسالت خود که همانا بر قراری ارتباط صنعت و دانشگاه است به برگزاری این مسابقه در سطح ملی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

غلامرضا زارعی افزود: «در این مسابقه دانشجویان از تجارب صنعتگران در عرصه کاشی و سرامیک استفاده و بهره جستند.»

زارعی با بیان اینکه گام دوم توانمندی تیم‌های سرامیک استان و میبد است افزود: «در مسابقات سال‌های آینده بحث عملیاتی بودن این اهداف مدنظر است.»

وی گفت: «ممکن است نمونه‌های ارسالی در نخستین دوره این مسابقات از نظر قیمت و هزینه یا امکان انجام عملیاتی نباشد اما اکنون نمونه‌های آزمایشگاهی ساخته شده و توانمندی تیم‌ها امروز مورد آزمایش قرار گرفت.»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی میبد درباره تیم داوری این مسابقات اظهار کرد: «داوری این مسابقه را سه نماینده از هیات علمی دانشگاه، یک نماینده استاندارد و یک نماینده از مراکز آموزش عالی شهرستان برعهده داشتند.»

در این مسابقات که جذب آب، سفیدی پخت، ثبات ابعادی و مقاومت پخت، مهمترین شاخص‌های ارزیابی و کسب امتیاز در نظر گرفته شده بود تیم‌های شرکت کننده درسه بخش کاشی کف، پرسلان و دیوار با هم به رقابت پرداختند. در این مسابقات از 30 تیم شرکت کننده در بخش‌های مختلف پس از بررسی آزمایشات اولیه محصولات از سوی کارشناسان 11 تیم در بخش کاشی کف، 5 تیم در بخش کاشی بدنه و 7 تیم در بخش کاشی پرسلان به مرحله رتبه بندی راه یافتند.

در حاشیه این مسابقات 2 نفر از کارشناسان کاشی و سرامیک درباره فرایند تولید این 2 محصول و نحوه ارتقا و افزایش کیفیت در تولید مباحثی را به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کاشی و سرامیک دانشگاه‌ها ارائه دادند.

در پایان این مسابقات هیچ یک از تیم‌های شرکت کننده در بخش‌های مختلف نتوانستند امتیاز لازم را برای کسب عنوان نخست کسب کنند.

در بخش کاشی کف تیم‌های ارچین و نفیس، در بخش کاشی بدنه تیم‌های عمارت و کیمیا سرام و در بخش کاشی پرسلان تیم‌های ارگ و سفید برفی با کسب امتیاز لازم عنوان دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند. در این دوره از مسابقات به تیم های دوم و سوم هر بخش و داوران تندیس یادبود و جوایزی اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم