Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:18:45 GMT

عکس/ دیدار ظریف با نخست وزیر صربستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۷۶۴۶

دیدار و گفت‌وگوی ظریف با نخست وزیر صربستان، وی در ادامه این سفر به بلغارستان، کرواسی و بوسنی و هرزگوین نیز سفر و با مقامات این کشورها دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

محور گفت‌وگوها ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌باشد. ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام

ایتنا - تیم کوک در دیدار با نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد اپل خواهان تقویت سرمایه‌گذاری کیفی و فعالیت‌های همکاری در این کشور است.
ویتنام شاهد افزایش چهار برابری شرکت‌هایی بوده که محصولات اپل را طی یک دهه گذشته، در این کشور مونتاژ کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت تعهدات سرمایه‌گذاری در ویتنام را به میزان نامشخصی، افزایش می‌دهد. این شرکت آمریکایی اعلام کرد حدود ۴۰۰ تریلیون دانگ (۱۶ میلیارد دلار) از سال ۲۰۱۹ و از طریق شرکای زنجیره تامین خود، در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق اعلام اپل، این شرکت، هزینه خود برای تامین‌کنندگان در ویتنام را که حدود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است، افزایش خواهد داد.

فام مین چینه، نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد یک گروه کاری برای حمایت از اپل تشکیل خواهد داد. وی از تیم کوک، مدیرعامل اپل خواست برای پرورش نیروی کار ماهر با آموزش، کمک کند و با توسعه انرژی سبز و تجدیدپذیر، حمایت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کوک که صبح دوشنبه وارد شهر هانوی شد، در سفر دو روزه خود، با برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوای ویتنامی دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام