Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا آقایی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در همایش بین‌المللی بندر هوشمند با بیان اینکه 70 خدمت الکترونیکی در سازمان بنادر و دریانوری به صورت هوشمند پایه گذاری شده است، اظهار کرد: هم اکنون شناسایی تمامی کانتینر‌ها، پرداخت‌ الکترونیکی هزینه ها از طریق پایانه‌های هوشمند اینترنتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: تمامی درگاه‌های اینترنتی برای پرداخت الکترونیک و ارائه خدمات به دریا نوردان فراهم شده است و هم اکنون بندر امیر آباد در زمینه اجرای آن پیش قدم شده است.

* فروش بلیت مسافری دریایی از ابتدای امسال

وی تأکید کرد: فروش بلیت مسافری دریایی امسال با دستور وزیر راه و شهرسازی اجرایی شد و مسافران نوروزی دریایی می‌توانند بلیت سفر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

آقایی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ارائه خدمات الکترونیکی گام‌های بزرگی برداشته‌ایم، افزود: هم اکنون بیشترین فعالیت‌های سازمان بنادر به سمت الکترونیکی شدن می رود و دریانوردان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های همراه و موبایل نت فعالیت‌های سازمان بنادر را دنبال کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: دریانوردان می‌توانند آمار انبارها، اطلاعات سازمان بنادر، ورود گردشگران دریایی، میزان واردات و صادرات را از طریق اپلیکیشن‌های جدید پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی از صفر تا صد زمینه‌ساز استفاده بهینه از خدمات دریایی می‌شود، گفت: هم زمان با استفاده بهینه خدمات کاهش هزینه‌ها در این حوزه نیز چشمگیر است.

آقایی با تأکید بر اینکه استفاده بهینه از نرم افزار و سخت افزار باعث می‌شود این اطلاعات به دست مسئولان برسد و در نتیجه تصمیم‌سازی درست در این حوزه اجرایی شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، تأکید کرد: بیش از 50 درصد از فعالیت‌ها با مکانیزاسیون بهره‌وری انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد