Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ادارات شهرستان بدون تعطیلی به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی خواهند کرد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین اظهار داشت: امسال تلاش می‌کنیم تا در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات لازم را انجام داده و زمینه‌ساز جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران ورودی به این شهرستان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرعین را از قطب‌های مهم گردشگری کشور و مقصد سفر خیل عظیمی از مسافران به ویژه در ایام نوروز دانست و تصریح کرد: سرعین با دارا بودن زیرساخت‌های اقامتی مناسب رتبه‌های نخست برخورداری از این مراکز را در شهرهای کشور به خود اختصاص داده است و این یک امتیاز مهم بری جذب گردشگران به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه امسال در قیمت مراکز اقامتی و آبدرمانی‌های شهرستانی افزایش قیمتی را نخواهیم داشت، افزود: 150 هتل، هتل آپارتمان و خانه مسافر در شهرستان سرعین با ظرفیت روزانه 10 هزار نفر در شهرستان فعال بوده که در راستای جذب گردشگرن تخفیف 40 درصدی برای مسافرن نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان در نظر گرفته شده است.

ناصری از آماده‌باش 14 مجتمع مدرن و سنتی آبدرمانی و تمامی مراکز گردشگری و اقامتی شهرستان سرعین برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمامی امکانات و تجهیزات در راستای خدمات‌رسانی به مسافران در سطح شهرستان تامین شده و تلاش می‌کنیم تا با افزایش و بهبود کیفی خدمات‌رسانی‌ها زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه شوم.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و آب‌های گرم معدنی این شهرستان بیان کرد: برگزاری بخشی از جشنواره زمستانی سرعین در ایام تعطیلات نوروزی نیز گامی در راستای جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران به شهر توریستی سرعین بوده که برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های شاد و مفرحی برای گردشگران در قالب این جشنواره اجرا شود.

فرماندار شهرستان سرعین از خدمات‌رسانی تمامی ادارات شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروز سال آینده ادارات این شهرستان بدون تعطیلی به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی خواهند کرد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند