Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها زوج‌های جوان بسیاری در قالب طرح ازدواج دانشجویی به مشهد سفر می کنند، بسیاری از این زوج‌ها علاوه براینکه اولین سفر دوتایی زندگی خود را تجربه می‌کنند؛ اولین طعم شیرین زیارت امام رضا(ع) را نیز می‌چشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، این روزها زوج های جوان بسیاری در قالب طرح ازدواج دانشجویی به مشهد سفر می کنند، بسیاری از این زوج ها علاوه براینکه اولین سفر دوتایی زندگی خود را تجربه می کنند؛ اولین طعم شیرین زیارت امام رضا(ع) را نیز می چشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از این زوج ها راحله امیر میرزایی و امیر خاقانی هستند که برای اولین بار به مشهد می آیند؛ آن ها در گفت‌وگو با این رسانه، از برکات این سفر می گویند: مشهد آمدیم تا سبک زندگی ساده و بی آلایش را از امام رضا (ع) بیاموزیم.

 

آن ها می گویند: فکر نمی کردیم حرم این قدر زیبا و بزرگ باشد؛ آدم احساس می کند اینجا برای خودش کشوری است.

 

راحله امیرمیرزایی که مبهوت زیبایی های حرم شده است، می گوید: امروز سومین روز و آخرین روزی است که ما در طرح ازدواج دانشجویی مشهد هستیم، ولی ای کاش این طرح طولانی تر می بود و بیشتر می توانستیم مشهد بمانیم، اینجا فرصت های خوبی برای دیدن و یادگرفتن وجود دارد.

 

امیر خاقانی نیز می گوید: شروع زندگی از اینجا و از کنار مرقد امام رئوف برای زندگی ما برکات زیادی خواهد داشت و خاطرات این سفر را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد، خوشا به‌حال شما مشهدی ها که زیر سایه حضرت و در منارشان همیشه هستید و هروقت دل تان بگیرد مستقیم می آیید حرم.

 

این زوج کرمانی که آرزوی شان این است هر سال مشهد بیایند، می گویند: ما با امام رضا(ع) عهد بسته ایم که زندگی ای مورد توجه ایشان داشته باشیم و از امام خواسته ایم که هرسال پابوسی شان را روزی و قسمت ما کنند.

 

همچنین این زوج جوان با الگو گیری از ائمه اطهار قصد دارند سبک زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را در پیش گیرند و با این سبک زندگی می خواهند الگویی برای دیگر جوانان باشند.

 

خاقانی در ارتباط با کیفیت ازدواج های دانشجویی می گوید: چنانچه انتخاب ها بر اساس احساس نباشد و طرفین به خوبی بتوانند یکدیگر را بشناسند دانشگاه یکی از بسترهای خوب برای آشنایی قبل از ازدواج است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳