Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده عالي دولت در استان هرمزگان گفت: اقشار مختلف مردم هرمزگان براي استقبال باشکوه از رئيس جمهور در سفر به استان هرمزگان آماده هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ دکتر فريدون همتي در هفتمين نشست شوراي اداري استان هرمزگان، عنوان کرد: در ماه پاياني سال قرار داريم و حجم رفت و آمد گردشگران به استان هرمزگان بسيار زياد است و تا تعطيلات عيد نوروز رو به افزايش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از تمامي مديران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران که ميزبان گردشگران هستند انتظار داريم رعايت نظم و دقت در امور خدمت رساني به گردشگران را به عنوان يک اصل در نظر داشته باشند و توجه خاصي را به اين بخش معطوف کنند.
استاندار هرمزگان افزود: ميزباني خوب از گردشگران و داشتن برنامه دقيق و هوشمند براي جذب آنها در افزايش ورود گردشگران به استان موثر خواهد بود.
همتي بيان داشت: بايد نشان دهيم تمامي مجموعه هاي مديريت استان هرمزگان آمادگي پذيرش گردشگر را دارند و اين استان مي تواند روزهاي خوبي را براي گردشگران رقم بزند و همه بايد تلاش کنند، مسافران خاطره خوشي از سفر به سواحل خليج فارس و جزاير و مناطق مختلف هرمزگان داشته باشند.
وي گفت: اين ايام فرصت خوبي براي عرضه و فروش محصولات محلي و صنايع دستي استان هرمزگان است و مي توان از فرصت حضور گردشگران براي معرفي و تبليغ مناسب براي استان بهره برد.
نماينده عالي دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ما به دنبال اين هستيم سالانه رقم قابل توجهي از گردشگران به هرمزگان سفر کنند و شرايطي ايجاد کنيم که در نيمه دوم سال با توجه به آب و هواي مناسب، مردم به سواحل جنوب سفر کنند و در سايه رونق گردشگري، اشتغال و اقتصاد استان هرمزگان متحول شود.
همتي با اشاره به سفر رئيس جمهور به استان هرمزگان در هفته جاري، اظهار داشت: هدف دکتر روحاني رئيس جمهور از اين سفرها ديدار نزديک با مردم است و در دور جديد سفرها در دولت دوازدهم بنا بر اين است که اين ديدارها به طور منظم انجام شود که هرمزگان اين هفته توفيق دارد که ميزبان رئيس جمهور باشد.
وي اضافه کرد: در اين سفر در کنار ديدار با مردم، تلاش خواهيم کرد نيازها، مشکلات و برنامه هاي جديد براي توسعه بيشتر استان را به خوبي تبيين و انتقال دهيم تا در مصوبات سفر دولت قرار گيرد.
استاندار هرمزگان افزود: با توجه به در پيش بودن آغاز سال جديد، سفر رئيس جمهور در ايام مناسبي انجام مي شود تا با اختصاص بودجه ها بتوانيم برنامه هاي استان را با قوت تحقق ببخشيم و همچنين با حضور رئيس جمهور شاهد افتتاح و آغاز به کار تعدادي از پروژه هاي جديد در استان خواهيم بود.
همتي با بيان اينکه در طول انقلاب اسلامي همواره حضور مردم در مناسبت هاي ملي و مذهبي و انقلابي يکي از شاخص هاي بسيار مهم بوده است، تصريح کرد: با توجه به خونگرمي مردم استان هرمزگان، اقشار مختلف مردم اين استان براي استقبال باشکوه از رئيس جمهور در سفر به استان هرمزگان آماده هستند و مديران نيز بايد بستر و امکانات را براي حضور باشکوه مردم فراهم کنند تا استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهور بسيار خوب برگزار شود.
وي عنوان کرد: دشمن به دنبال ايجاد تفرقه و مايوس کردن مردم است اما ملت ما اين راه ها را به روي دشمن بسته است و مردم هرمزگان نيز با درايت بسيار، حضور مناسب و اجتماع بزرگ و دشمن شکني در سفر رئيس جمهور خواهند داشت و قطعا سفر رئيس جمهور نيز دستاوردهاي خوبي براي استان هرمزگان خواهد داشت.
نماينده عالي دولت در استان هرمزگان با بيان اينکه با کمک نمايندگان، ائمه جمعه اهل تشيع و تسنن و مردم خوب و همه مديران، فضاي همدلي و هماهنگي در هرمزگان ايجاد شده که فرصت خدمتگزاري مناسبي را در استان ايجاد کرده است، اظهار داشت: همه براي توسعه استان همسو شده اند و اين فضاي خوب فرصت بزرگي است و بايد تمام فکر و انديشه خود را براي رسيدن به هدف واحد توسعه و پيشرفت هرمزگان به کار بگيريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین روح الامینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: دولت و مجلس در حساس‌ترین شرایط قدردانی از مردم را رها نکرده اند، تذکر بنده به ماده ۲۲ یعنی حفظ شان مجلس می‌باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت عزیز شاهد هستند نمایندگان چند شیفته کار می‌کنند، تمرکز را بر روی حل مسائل و مشکلات اساسی همچون خودرو، مسکن، همسان سازی حقوق بازنشستگان گذاشته اند، اما شاهد هستیم با بی انصافی زیاد در فضای عمومی و گا‌ها نخبگانی انتقاداتی بر مجلس وارد است؛ وظیفه مجلس انقلابی و هیات رئیسه مجلس دفاع از شان نمایندگان است که به صورت تمام وقت کار می‌کنند از طرفی هم مورد انتقاد‌هایی قرار می‌گیرند، هیات رئیسه، روابط عمومی به ویژه سخنگویان مجلس بیشتر دستاورد‌های مجلس یازدهم را مطرح کنند.

روح الامینی در ادامه تاکید کرد: کالا‌هایی که در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد امروز مورد استقبال عموم قرار گرفته، اکثریت مردم پیگیر و در انتظار اجرایی شدن آن هستند، بر اساس آن که افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان را شاهد خواهیم بود موجب خرسندی بسیاری از مردم خواهیم شد.

نوری قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور در بودجه با عدالت بودجه ریزی همخوانی ندارد

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در اخطار اصل ۵۳ مربوط به پرداختی ها، گفت: آقای رئیس جمهور و همکاران در این جدول ردیفی در خصوص اجرای مصوبات سفر آقای رئیس جمهور آورده شده است که نزدیک به ۲ همت اعتبار به آن اختصاص داده شده است و ۷۵۰ میلیارد تومان آن هزینه‌ای است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: هزینه‌ها در بخش هزینه‌ای و جداول بودجه آورده شده است، در جایی از بودجه عنوان شده که تقریبا ۹۵ هزار همت به دولت داده می‌شود تا همگی به صورت هزینه‌های بلاعوض به عنوان هزینه سفر صرف شود؛ اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می‌شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی همخوانی ندارد، بی تردید انحرافاتی با اختصاص این اعتبار در مناطق مختلف رخ خواهد داد و در بودجه دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های مربوط به سفر مشخص نخواهد بود، امیدواریم با این ردیف اختصاص داده شده مخالفت شود. 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن