Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@08:53:02 GMT

ویزیت رایگان پزشکی کودکان کار در منطقه 15 تهران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۸۱۵۴

ویزیت رایگان پزشکی کودکان کار در منطقه 15 تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 تهران، از ویزیت رایگان داندانپزشکی و چشم پزشکی 386 کودک کار در منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران، رضا اسماعیلی با بیان مطلب فوق افزود: به همت مجموعه نور (انجمن خیریه نوآوران سلامت) یک دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی برای ویزیت رایگان کودکان کار، در مرکز خدمات اجتماعی منطقه مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این کلینیک در یک کامیون تعبیه شده، خاطرنشان کرد: در این طرح 186 کودک کار مرکز پرتو و 200 کودک کار پایگاه‌های اتابک و رضویه ویزیت می شوند و پس از اتمام کار دندانپزشکی، کلینیک چشم پزشکی نیز کودکان کار را معاینه خواهد کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دندانپزشکان علاقمند به انجام امور خیریه می توانند با حضور در محل، نسبت به درمان بیماران نیازمند اقدام کنند، افزود: در این کلینیک سیار، یک سالن و یک دستگاه یونیت دندانپزشکی به همراه وسایل و لوازم دندانپزشکی قرار دارد که با استفاده از امکانات موجود در آن، تمامی خدمات دندانپزشکی قابل انجام است.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی دوره ای برای کودکان کارخاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت روحی و جسمی این عزیزان خدمات پزشکی نظیر مشاوره روانشانسی و غربالگری های تخصصی قلب و چشم و دندانپزشکی و ... در طول سال انجام شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد