Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:27:40 GMT

یکسال پر عذاب با حوادث ناگوار/ از سانچی تا دنا!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۸۱۷۶

یکسال پر عذاب با حوادث ناگوار/ از سانچی تا دنا!

آنچه در ادامه می خوانید مهمترین رویدادهای سال 96 در استان البرز از نگاه شبکه خبری تحلیلی تیتریک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیتر یک; همزمان با روزهای پایانی سال 96 شبکه خبری تحلیلی تیتریک مروری بر مهمترین اخبار و رویدادهای استان البرز دارد، وقایعی که بعضا دل البرزی ها را داغدار کرد و یا روزهای شاد و پر افتخاری را برای آنها در طول سال رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباختن سه البرزی در حادثه غرق شدن کشتی سانچی

۱۶ دی ماه سال جاری بود که یک فروند نفتکش ایرانی با یک فروند کشتی چینی، برخورد کرد که باعث حریق نفتکش ایرانی و مفقود شدن ۳۲ پرسنل آن (30 ایرانی و دو بنگلادشی) شد که سه البرزی نیز جان خود را از دست دادند.

زنده یاد سرملوان عبدالغنی ثامری، زنده‌ یاد محمدکاووسی ‌تکاب، افسر یکم نفتکش سانچی و ملوان بهرام پوریانی سه سرنشین البرزی کشتی سانچی بودند.

سقوط هواپیمای اسمان و فوت چند شهروند البرزی

یکشنبه 29 بهمن سال جاری پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان از مبدأ تهران به مقصد یاسوج حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد.

یکی از جان باختگان سانحه غمبار سقوط هواپیمای تهران - یاسوج مهندس محمد برزگری ساکن فردیس بود که جهت ماموریت شغلی عازم یاسوج شد.

مسافر دیگر پاسدار شهید فرهاد معصومی امنیت پرواز هواپیمای مسافربری تهران یاسوج افتخار استان البرز و شهر شهید پرور ماهدشت بود.

"محمد حسین فرش سنگی" ساکن کرج یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای آسمان سرمهماندار این هواپیما بود.

بهروز شریف کاظمی اهل روستای ناریان طالقان (ساکن چالوس) بود که در حادثه سقوط هواپیمای جان باخت.

عبدالرضا کردی از سرنشینان هواپیمای آسمان ساکن کرج بود.

تابلو نقاشی دانش آموز ناشنوای کرجی که شهاب حسینی آن را خرید/ محمدرضا در زمره برترین نقاشان معلول دنیا

محمدرضا بیات دانش آموز خلاق و استثنایی کرجی توانسته است با خلق آثار هنری زیبا نام خود را در زمره برترین نقاشان دنیا قرار دهد. سه نقاشی محمدرضا در سه پرسش مهر ریاست جمهور با موضوعات بی آبی (رتبه 1 کشور و استان) و پسا برجام و چگونگی صلح و آرامش در خاورمیانه رتبه نخست استان را به ترتیب در سال 94، 95 و 96 کسب کرده است.

محمدرضا توانایی خاصی در بیان تقویم دارد به گونه ای که هر روز از سال را که به وی اعلام کنید بدون توجه به تقویم روز آن را به شما خواهد گفت و تاریخ و وقایعی که چند سال گذشته در روز خاصی روی داده است را در ذهن به دقت مرور می کند.

شهادت دانشجوی جهادگر کرجی

5 شهریور 96 در پی سانحه رانندگی برای گروه جهادی طلوع حق دانشجوی کرجی سید محمد حسینی به همراه امین شیرازی به شهادت رسیدند. شهید حسینی از بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) کرج و پایگاه بسیج شهیدان ترکیان بود که برای انجام امور جهادی از طرف گروه طلوع حق به منطقه ایلام اعزام شده بود و مدتی در مناطق محروم این استان فعالیت های عمرانی، جهادی انجام می داد. اردوهای جهادی به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و آسیب پذیر از سوی نیروهای داوطلب بسیجی انجام می شود و طی سالهای اخیر مشکلاتی بسیاری را مرتفع نموده است.

اهدای اعضای بدن جوان البرزی به زندگی 7 بیمار حیات دوباره بخشید

والدین یک جوان "قاسم صفری" با اهدای اعضای بدن فرزند مرگ مغزی شده خود به 7 بیمار نیازمند موافقت کردند. خلیل صفری و همسرش به عنوان 2 سالمند تحت پوشش کمیته امداد با رد پیشنهاد دریافت وجه اعضای بدن فرزندشان به کانون 7 خانواده دارای بیمار خاص شادی بخشیدند. مرحوم قاسم صفری فرزند این خانواده مددجو حین کار و پس از سقوط از ساختمان دچار مرگ مغزی شد. خلیل صفری پدر جوان اهداکننده عضو اگرچه زیرپوشش کمیته امداد است و با کمک های فرزندش امرار معاش می کرد اما گفته که اعضای بدن پسرش را به عشق حضرت علی ‌اکبر(ع) و علی‌اصغر(ع) هدیه کرده است.

مرگ زائو و نوزاد حین زایمان در بیمارستان باهنرکرج

روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۶/۹۶ ساعت ۱۳:۰۰ زن ۲۸ ساله ای که در هفته ۳۸ بارداری (زایمان دوم) بود به خاطر سرفه‌ های مداوم به درمان که از سه هفته قبل شروع شده و به درمان‌ های قبلی پاسخ نداده بود به کلینیک بیمارستان مراجعه کرد. با توجه به شرایط اورژانسی بیمار در ساعت ۲۴:۰۰ سزارین اورژانسی صورت گرفته و نوزاد پسر با ضربان قلب و تنفس ضعیف متولد می‌ شود. بلافاصله تمامی اقدامات احیا توسط متخصص بیهوشی برای نوزاد انجام می‌ شود و هماهنگی‌ های لازم جهت انتقال نوزاد به بخش مراقبت‌ های ویژه نوزادان صورت می‌ گیرد ولی متأسفانه اقدامات احیا موفقیت‌ آمیز نبود و نوزاد فوت کرد. مادرش نیز سریع به بخش مراقبت‌ های ویژه منتقل شد. ساعت ۰۳:۵۰ بیمار دچار ایست قلبی تنفسی شد و متأسفانه با وجود همه اقدامات درمانی گروه تخصصی و طول کشیدن بیش از دو ساعت عملیات احیا و اقدام به ۵ بار شوک قلبی جهت نجاتش، سرانجام در ساعت ۵:۰۰ صبح روز جمعه ۳۱/۰۶/۹۶ مادر فوت کرد.

مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در انتظار نخبه محاسبات ذهنی کشور/ بهار روح افزا: می خواهم مزه موفقیت در عرصه محاسبات ذهنی، تکواندو و درس را بچشم

بهار روح افزا، دانش آموزیست که فعل خواستن و توانستن را به خوبی در زمینه محاسبات ذهنی، تحصیل و ورزش صرف کرد. 28 دسامبر 2017 معادل 7 دی ماه 96 بهار روح افزا، نیایش فرح بخش و محمد هاتف دهقان از استان البرز در آزمون جهانی مسابقات ذهنی که در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار شد که این دانش آموز توانست مقام اول جهان را کسب کند.

خیز شبکه ضد انقلاب "من و تو" برای فریب مردم، سپرده گذاران ثامن در کرج را وادار به تجمع کرد!

27 خرداد سال جاری جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن در گلشهر و مهرشهر کرج با جمع شدن مقابل این مجموعه اعتراض خود را مبنی بر عودت ندادن سرمایه آنها توسط موسسه اعلام کردند. این تجمع تا جایی ادامه داشت که در نهایت منجر به حضور نیروی انتظامی در محل مذکور شد. تعدادی ار سپرده گذاران ساعت ۴ ظهر درحالیکه همچنان به تجمع و اعتراض پرداخته بودند اعلام کردند متاسفانه برخی از این افراد فریب صحبت های شبکه ضد انقلاب من و تو را خورده اند چرا که این شبکه اعلام کرده در موسسات اعتباری سرمایه گذاری نکنید.

مخالفت امت حزب الله کرج با سند ۲۰۳۰

12 خرداد 96 امت حزب الله و مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان کرج با امضای طوماری، مخالفت خود را با امضا و اجرای سند ۲۰۳۰ اعلام کردند. «امت حزب الله و متدین شهرستان کرج» با امضا این طومار مخالفت خود را با اجرایی کردن مخفیانه و علنی سند ۲۰۳۰ اعلام نموده و گام نهادن در اجرای آن را مخالفت با آرمانهای انقلاب و خیانت به راه امام ره و شهدا دانسته و برخورد جدی با آن را تکلیف شرعی و انقلاب خود دانستند.

از گود ورزش تا کرسی سیاست!/ رقابت چهره های ورزش کشور برای تصاحب کرسی های شورای شهر کرج

فروردین ماه سال جاری ثبت نام انتخابات شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که این رویداد با کاندیداتوری چهره‌ های سرشناس ورزش کشور، حال‌ و هوای عجیبی به خود گرفت. چهره‌ های سرشناس ورزشی با مدال هایی که در کلکسیون افتخارات خود دارند آمدند تا این بار خود را در عرصه سیاست محک زده و شهرتی از راه ورزش کسب کرده‌اند، باعث شده تا آنها را برای ثبت‌ نام در انتخابات شورای شهر کرج ترغیب کند. 

پدری که پای چوبه دار قاتل پسرش را بخشید

صبحگاه ۲۶ دی ماه ۹۶ با ترنم گوشه چشمی از سوی پدر و مادری داغدار قاتل سعید قاسم لو از چوبه دار جان سالم به درآورد تا بار دیگر هوای بخشش غبار از تن شهر بردارد و پرده مهربانی ها بر روی پنجره زندگی خانواده ای کنار زده شود. در این حــــــادثه که ساعت 12 شب 20 مرداد 93 رخ داد، پسر 22 ساله‌ای به نام سعید در بوستان «مردم» واقع در خیابان مالک اشتر- محله حصارک کرج- از پا درآمد. عامل قتل که مردی 27 ساله و از دوستان مقتول بود، چند روز بعد دستگیرشد و به قتل ناخواسته دوستش اعتراف کرد.

"ابرام اطلاعاتی" موزه زنده تاریخ مطبوعات کشور/ خاطره تیتر‌ مشهور "شاه رفت" از زبان قدیمی ترین ‌روزنامه فروش‌ ایران

محمد ابراهیم رنجبر، موزه زنده مطبوعات کشور است که پس از 80 سال روزنامه فروشی این روزها در گوشه ای از شهر کرج زندگی می کند. حمد ابراهیم رنجبر پیرمردی که به "ابرام اطلاعاتی" مشهور است در آستانه 26 دیماه سالروز فرار شاه با حضور در دفتر شبکه خبری تحلیلی تیتریک گفت: 9 ساله بودم که شاگرد دو روزنامه فروش شدم و شبها روزنامه ها را مقابل سینماها می فروختم و بعضا از استامبول تا پا منار تهران که منزل ما بود داد می زدم «اطلاعات، آخرین خبر»، و زمانیکه که برخی همسایه ها به فرزندشان می گفتند زمان خواب است آنها پاسخ می دادند که هنوز ابرام اطلاعاتی نیامده و ساعت 9 شب نشده است. وی با گذشت 80 سال روزنامه فروشی همچنان در این عرصه فعال است.

زلزله ۴.۲ ریشتری البرز 75 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

ساعت 23:27 بیست و نهم آذرماه زلزله ‌‌ای به قدرت 5.2 ریشتر و عمق 7 کیلومتر استان البرز را لرزاند که در نهایت موجب مصدومیت 75 نفر شد و یک کشته برجای گذاشت. به دنبال زلزله ۴.۲ ریشتری استان های تهران و البرز در ساعت ۵۴ دقیقه پس از نیمه شب چهارشنبه دستگاه های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند. علاوه بر مداوای سرپایی 53 نفر به واسطه زلزله شامگاه چهارشنبه این حادثه 75 مصدوم به همراه داشت و یک مرد 58 ساله به علت سکته ناشی از شوک جان باخت.

 

رشت مرکز صدور مدیر به البرز

سیروس شفقی که سابقه فرماندار رشت، استارا و شهرداری تالش را در کارنامه خود دارد، با حضور همکار قدیمی خود محمدعلی نجفی به عنوان استاندار البرز، به فرماندار کرج آمد تا ثابت کند که البرز توان اداره و اجرای امور خود را ندارد و باید از خارج استان مدیر وارد شود و این بار شهر رشت مرکز صدور مدیر است. البته اتفاقی که فقط محدود به پست فرماندار کرج نشده و دیگر حوزه ها را نیز شامل می شود.  پیش از این نیز در نوبت های مختلف، همدان، بوشهر، تهران، اردبیل، قم مدیران خود را به البرز می فرستادند که بارها اثرات این نوع مدیریت و تصدی پست را دیده ایم.

ورود شهردار کرج به موضوع زندانی شدن رفتگر کرجی/ زمینه بازگشت به کار پاکبان پاکدست فراهم می شود

به دنبال زندانی شدن رفتگر پاکدست کرجی شهردار کلانشهر کرج با همراهی یک خیر پیگیر حل مشکلات وی شد. رفتگر پاکدست کرجی به رغم سال ها خدمتگزاری به جامعه، در حال کار مصدوم شد و از کار اخراج شد، و پس از بیکاری به‌ خاطر دریافت نکردن حقوق و نپرداختن اجاره خانه با شکایت صاحبخانه‌ بازداشت شد. در واکنش به انتشار خبر زندانی شدن رفتگر کرجی، یک فرد خیّر بدهی او را پرداخت و خبر رسید که رفتگر کرجی به کار باز گشت.

کشاورز نمونه البرزی: عدم توجه دولت عامل اصلی حاشیه نشینی کشاورزان است

کمال پیشگاهی دامدار و کشاورز استان البرز متولد 1339 و دارای دیپلم علوم تجربی اهل شهرستان نظرآباد روستای قوچه سار بوده و از سال 1360 به صورت مستقیم در زمینه کشاورزی و دامداری فعال است و آن را  شغل اجدادی اش می داند و چندین سال پیاپی در زمینه های کشت گندم، ذرت دانه، علوفه، محصولات استراتژیک و دامی فعالیت داشته و 20 دوره کشاورز و دامدار نمونه کشور و استان البرز شده است.

عزیز اکبریان در گفتگو با "تیتر1" مطرح کرد؛

در حق نجومی بگیران ظلم شد/ آبروی مومن بالاتر از ۵۰ میلیارد پول است!!

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: آبروی یک مومن خیلی بالاتر از این است که حالا نمی دانم 50 میلیارد برگرداندیم ، 50 میلیارد برگرداندیم چند تا مدیرمان را خراب کردیم؟ اصلا لازم نبود اینقدر جنجال به پا کنیم. 4، 10، 50 نفر را گوششان را می گرفتیم برمی گرداندند. بردن آبروی مدیران را کار درستی نیست. حالا یک مجمع حقوق مدیری را تعیین کرده است و پس از اعلام به او مبلغ را برگردانده است اما وی را عزل کرده اند، گناه وی چه بوده است؟

گزارش تفصیلی"تیتر1" از اولین آزمون شوراهای جدید شهرها؛

بررسی روند انتخاب شهرداران البرز/ از ژن خوب در هشتگرد و شکاف شورای شهر کرج تا گمانه زنی ها برای انتخاب اولین شهردار زن

استان تازه تاسیس البرز البته سابقه بسیار زیادی در اداره شهرهای خود به خصوص کلان شهر کرج را دارد و بررسی روند انتخاب و تصمیم گیری در مورد شهرداران می تواند مفید فایده باشد. بررسی روند انتخاب شهرداران البرز نشان داد که از ژن خوب در هشتگرد و شکاف شورای شهر کرج تا گمانه زنی ها برای انتخاب اولین شهردار زن در این دوره البرز را با چالش های فراوانی مواجه کرده و بعضا موجب نقدهای فراوانی از طرف عموم مردم و برخی از نخبگان شهر شد.

به مناسبت روز دانشجو؛

پدرام فروغی شاد؛ دانشجو 21 ساله البرزی با 29 اختراع/ دومین مخترع برتر جهان: طولانی شدن پروسه اداری حمایت ها سد راه پیشرفت نخبگان است

پدرام فروغی شاد دانشجوی کرجی و دومین مخترع برتر جهان است که با 29 اختراع در زمینه های الکترونیک، الکترومکانیک، رباتیک و مهندسی پزشکی در سال های 93، 94 و 95 دانشجوی برتر دانشگاه و سال 95 دانشجوی برتر کشور شده است. پدرام فروغی شاد، دانشجوی نخبه کرجی همزمان با روز دانشجو در مسابقات جهانی فدراسیون بین المللی مخترعین که با حمایت فدراسیون جهانی مخترعان، سازمان مالکیت فکری ملل متحد و سازمان پیشرفت اختراعات و نوآوری در کشور کره جنوبی برگزار شد مقام دوم و مدال نقره جهان را کسب کرد.

حادثه تصادف برای یک اردوی دانش آموزی در سوسنگرد/ ۴ کشته و ۲۰ مصدوم

21 آذر سال جاری تصادف یک اتوبوس حامل دانش ‌آموزان نظرآبادی با خودروی سواری در جاده کمربندی سوسنگرد چهار کشته برجای گذاشت که در نهایت اسامی فوتی های سانحه اردوی دانش آموزان نظرآباد به این شرح اعلام شد: فتح الله سامانی پور؛ معلم بازنشسته، سکینه بیات؛ معلم، زهرا صابری؛ دانش آموز و فایزه دریایار؛ دانش آموز.

مالک قدیمی ترین مسگری البرز:   سایه طرح تخریب شهرداری کرج بر سر قدیمی ترین مسگری استان البرز/ واردات ظروف مانع رونق بازار مس در کشور نشد   تق، تق، تق، تق. صدای چکشی است که با دستان پینه بسته پیرمردی مسگر در قدیمی ترین مغازه مسگری استان البرز بر سر ظروف مسی سالها کوبیده شد و اینک که پدر بیمار است پسرش همچنان آن را سرپا نگاه داشته و رونق آن را حفظ کرده است. احمد رئیسی فرزند یعقوب که اصالتا کرجی است و پس از بیماری پدرش درب مغازه را به روی مشتریان تعطیل نکرده است با اشاره به اینکه قریب به 80 سال از عمر این مغازه می گذرد به خبرنگار تیتریک گفت: از زمانیکه بنا شد مسگری بود و تا کنون بافت آن دست نخورده باقی مانده است اگر چه به واسطه قرار گرفتن در طرح توسط شهرداری کرج طی یک الی دو سال آینده همراه با تعدادی از مغازه ها در مجاورت سینما هجرت تخریب خواهد شد.   معلول ۹۸ درصد کرجی بنیانگذار استارت آپ همیار مهر در کشور؛  وحید رجبلو: از حمایت مسئولان فقط جیغ، هورا و آفرین نصیبم شد   وحید رجبلو معلول ۹۸ درصد کرجی است که با وجود محدودیت های شدید جسمی بنیانگذار استارت آپ همیار مهر در کشور است. این جوان ۳۰ ساله با معلولیت ۹۸ درصد با بیماری ژنتیکی S.M.A متولد شده و به مرور زمان عضله هایش تحلیل رفته و وی را از ثبت نام  در مدرسه باز داشته است اما علی رغم این محدودیت های توانست خود را به عنوان یک کارآفرین و سمبل امید به زندگی به عموم مردم ایران معرفی کند.     انتهای پیام/   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله محقق بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی خانه کارگر سمنان، ضمن اشاره به حوادث کار و فراوانی رخ دادن آنها در استان سمنان بیان کرد: در حوادث کار استان طی سال قبل متأسفانه ۱۹ کارگر جان خود را از دست دادند.

وی کنار گذاشتن قانون کار یکی از عوامل روز حوادث کار دانست و تاکید کرد: یکی از آسیب‌های عدم اجرای قانون کار فقدان ایجاد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت در محیط کار است.

دبیر خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه فصل چهارم قانون کار به صراحت بر راه‌اندازی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار تاکید دارد اما به راحتی توسط کارفرمایان نادیده گرفته می‌شود، تاکید کرد: کمیته‌های حفاظت فنی می‌توانند از بروز حوادث جلوگیری کنند.

محقق با بیان اینکه یکی از وظایف کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار، جلوگیری از بروز حوادث در محل کار است، بیان کرد: اگر این کمیته‌ها وجود داشتند در سال گذشته نباید این میزان حوادث کار و جان باخته را در استان سمنان شاهد بودیم.

وی از بررسی علل و عوامل بروز حوادث کارگری در استان خبر داد و افزود: ارزیابی که کارشناسان ما صورت داده‌اند نشان می‌دهد که راه‌اندازی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار می‌تواند تا ۵۰ درصد، بروز حوادث کارگری را در سراسر استان کاهش دهد که رقم قابل توجهی است.

دبیر اجرایی خانه کارگر در ادامه با اشاره به مشکلات کارگران بیان کرد: حقوق کارگران امسال ۳۵ درصد افزایش یافته در صورتی که تورم طبق آماری که بانک مرکزی و مرکز آمار ایران داده زیر ۴۲ درصد نیست و لذا این امر برای کارگران مشکلات بزرگی ایجاد کرده است.

محقق با بیان اینکه افزایش حقوق و دستمزد کارگران متناسب با تورم و گرانی کالاها و خدمات نیست، ابراز کرد: برای مثال باید گفت که امروز یکی از بزرگترین مشکلات کارگران تأمین مسکن مورد نیازشان است.

وی افزود: برای کارگران در حقوق و مزایای شأن ۸۰۰ هزار تومان حق مسکن در نظر گرفته‌اند که همین رقم سال قبل هم بدون تفاوت بود، لذا باید پرسید که در کجای استان امروز می‌توان با ماهی ۸۰۰ هزار تومان یک اتاق کرایه کرد؟

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان همچنین بیمه کارگران را یکی از دیگر مشکلات جامعه کارگری استان دانست و تاکید کرد: دولت اگر بتواند مطالبات تأمین اجتماعی را پرداخت کند شاهد ارائه خدمات بهتر از سوی این نهاد به کارگران خواهیم بود.

کد خبر 6090346

دیگر خبرها

  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • تپش؛ روایت مهمترین حوادث روز
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد