Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاریکاتورهای مفهومی از اتفاقات اخیر ایران و جهان

 

کاریکاتور زبان هنری بیان مشکلات و نکات اتفاقات اجتماعی ،سیاسی و …است . دراین مطلب از ایران ناز تازه ترین تصاویرکاریکاتورهای اتفاقات روز جامعه ایران و جهان و را برای شما گردآوری کرده ایم.

 

 

حقوق اضافه دیگه بسه!

 

 

کاریکاتور/ خیالات چپاولگرانه!

منابع نفت و گاز لبنان؛ بهانه جدید اسرائیل برای جنگ افروزی جدید

 

 

اینم جدیدترین رکورد خانم‌های ایرانی!

 

 

زمین خواری

 

 

 میانگین عمر ناوگان هوایی در ایران 23.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2سال کمترین و 27بیشترین

خارج از ایران: 6.2کمترین و 17سال بیشترین

 

 

زنان شیشه‌ای زیاد شده‌اند!

 

 

جعبه سیاه رسید اما…

 


 

ببینید: رمال هندی و رویای احمدی‌نژاد!

 

 

اینم فرار مغزهای داعش!

 

 

یکه تازی اجناس بنجل در بازار شب عید

 

 

ترامپ: ایران احترام مارا نگه نمی‌دارد

 

کاریکاتور/ تبدیل‌محل‌زندگی مسلمانان‌میانمار به تلی‌از‌ خاک

 

 

خوش خدمتی «ترامپ» به صهیونیست‌ها

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۱۳ میلیارد دلار قرارداد نفتی/ بزرگترین قرارداد‌های نفتی یک دهه اخیر

قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دلار با هدف افزایش تولید ۳۵۰ هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت امضا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، بزرگترین قرارداد‌های یک دهه اخیر صنعت نفت کشور به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دلار فردا (یکشنبه، ۲۷ اسفندماه) و در آستانه سالروز ملی شدن صنعت نفت به‌منظور افزایش روزانه ۳۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت خام ایران با شرکت‌های ایرانی و با حضور محمد مخبر و جواد اوجی امضا می‌شود.

بزرگترین قراداد توسعه‌ای صنعت نفت ایران در آزادگان رقم می‌خورد
قرارداد توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان در غرب کارون که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود با تدبیر وزارت نفت دولت سیزدهم برای یکپارچه‌سازی روند توسعه آن امضا خواهد شد، آزادگان به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان مشترک نفتی ایران و در مجاورت میدان مجنون عراق و ۸۰ کیلومتری غرب اهواز واقع شده است.

طرح توسعه میدان آزادگان با حفاری ۱۸۵ حلقه چاه تازه در حال اجراست و به‌تازگی آیین رسمی عملیاتی شدن ۶۰ حلقه چاه آن با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در استان خوزستان عملیاتی شد، هم‌اکنون تولید روزانه این میدان پس از فرآورش در واحد بهره‌برداری غرب کارون به تلمبه‌خانه غرب کارون ارسال می‌شود.

گام دوم توسعه میدان نفتی آذر
گام نخست در توسعه میدان مشترک آذر برداشته شده است، اکنون وزارت نفت دولت سیزدهم قصد دارد با تکیه بر توان داخلی گام دوم توسعه را کلید بزند، آذر، از نظر ساختار زمین‌شناسی یک میدان نفتی پیچیده به شمار می‌آید، ساختار زمین‌شناسی ویژه، حفاری در این میدان را به یکی از سخت‌ترین و پرچالش‌ترین حفاری‌ها تبدیل کرده است.

مرحله دوم توسعه و افزایش تولید در قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران
میدان نفتی مسجد سلیمان نخستین و قدیمی‌ترین میدان نفتی در خاورمیانه، در شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان واقع شده است که توسعه مرحله نخست این میدان از سوی شاخه بین‌الملل شرکت ملی نفت چین (CNPCI) در قالب بیع متقابل انجام شد. حال فردا قرار است قرارداد گام دوم توسعه این میدان امضا شود که این موضوع حکایت از پیشرفت شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) در زمینه توسعه در بخش بالادست صنعت نفت دارد.

حجم نفت درجای میدان مسجد سلیمان حدود ۶.۲ میلیارد بشکه برآورد می‌شود و تولید نفت در ایران برای نخستین بار در خردادماه سال ۱۲۸۷ از مسجد سلیمان آغاز و تاکنون از این مخزن، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون بشکه نفت برداشت شده است.

قرارداد توسعه میدان‌های سومار، سامان و دلاوران
قرارداد توسعه سه میدان سومار، سامان و دلاوران واقع در گستره عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی در غرب کشور فردا در قالب الگوی تازه قرارداد‌های نفتی ایران شامل توسعه، تولید و بهره‌برداری امضا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • ارائه خدمات نخستین موزه مفهومی معارف دینی در ایام نوروز
  • یافته‌های پژوهش‌های اخیر وجود مادۀ تاریک را رد می‌کند
  • محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ اسفند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۷ اسفند
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)
  • چرا بوم‌شناسان می‌گویند این اصطلاح همچنان مهم است؟
  • امضای ۱۳ میلیارد دلار قرارداد نفتی/ بزرگترین قرارداد‌های نفتی یک دهه اخیر
  • نفس‌گیرترین انتخابات جهان در گروه تنها چند هزار رای؛ به نفع بایدن یا ترامپ؟