Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزوده شدن حمایت‌های پیش از چاپ به هیات اناتخاب و خرید کتاب و اداره کل چاپ خبر داد و گفت:‌ در سال جدید در زیرمجموعه این اداره برای حمایت‌های پیش از چاپ تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرزاد دانش دبیر هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی از افزوده شدن حمایت‌های قبل از چاپ به هیات انتخاب و خرید کتاب وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در سال جدید و پس از ایام تعطیلات نوروز حمایت‌های پیش از چاپ نیز به زیرمجموعه اداره کل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ حمایت‌های پیش از چاپ برای کتب ارزشمند پیش از این زیر نظر اداره کل مطالعات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شد که اخیراً به ما واگذار شده است.

دانش تصریح کرد: تسهیلاتی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای حمایت از برخی کتب ارزشمند وجود دارد که از برخی نویسندگان،‌ کتاب‌ها وآثاری که ب دلیل هزینه بر بودن چاپ و نشر آن‌ها مقرون به صرفه نیست‌، حمایت شود.پیش از این، این کتاب‌ها به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی ارائه می‌شد و کمیته‌ای تشکیل و این کتاب‌ها را بررسی می‌کرد. اگر به عنوان کتب ارزشمند شناخته می‌شدند‌، ارشاد از آن‌ها حمایت کرده و مبلغی را قبل از چاپ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

مدیرکل اداره چاپ وزارت ارشاد ادامه داد: در ابتدای سال جدید بحث ارائه حمایت‌های پیش از چاپ را بررسی خواهیم کرد تا بدانیم در اداره چاپ به چه شیوه می‌توانیم این حمایت‌ها را داشته باشیم.

منبع:تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی