Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@02:15:26 GMT

آواز فولکلور شمال کشور در تالار وحدت می پیچد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۸۹۲۱

آواز فولکلور شمال کشور در تالار وحدت می پیچد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ناصر وحدتی به همراه گروهش موسیقی فولکلور، آواز های کهن و شادیانه های گیلکی را 11 اسفند ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می کند.

در ابتدا این کنسرت یک قطعه قاسم‌آبادی که از ساخته‌های ناصر وحدتی است اجرا می شود و در ادامه با رپرتوار متفاوتی آوازهای چارواداری، آوازهای بومی به همراه تشت نوازی بانوان گیلکی نواخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعات اجرا بیشتر در فضای شور و دشتی اجرا می‌شود که آوازهای شالیزار، سه قطعه آوازهای چارواداری، ترانه‌های فولک غرب و شرق گیلان و رشت و سنگر را دربرمی‌گیرد.

در این اجرا نیما برزگر (تار)، اصغر پور ابراهیمی (نی‌لبک و نی)، کامیار احسان (کوبه‌ای‌ها)، سولماز بزازی (کمانچه)، رویا نوری یاوری (همخوان)، نسوه امیدخواه (همخوان)، میترا حسابی (همخوان)، مهرناز نوروزی (همخوان) و آریانا عباسی (همخوان) گروه گیل و آمارد را همراهی خواهند کرد.

کنسرت ناصر وحدتی و گروه‌اش 11 اسفند از ساعت 21:30 در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

503

ناصروحدتی گروه موسیقی فولکلور تالار وحدت آوازهای شالیزار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تشکر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی گفت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

معظم له با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصا رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد.

وی گفت: باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند و بر این اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کاملی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • فرزند زمانه خود باش
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها