Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویری شگفت انگیز از سیستم جالب آب رسانی به مناطق خشک در ایران باستان را مشاهده می کنید در ایران باستان از طریق "چاه به چاه" به سرزمین های دیگر آب میرساندند

سرویس عکس و فیلم فردا: تصویری شگفت انگیز از سیستم جالب آب رسانی به مناطق خشک در ایران باستان را مشاهده می کنید در ایران باستان از طریق "چاه به چاه" به سرزمین های دیگر آب میرساندند:

لینک کوتاه خبر: farda.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
fr/003J2S

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ،۴۰ درصد از شهرک نشینانی که از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی آواره شده‌اند، اعلام کرده‌اند که به منازل خود باز نخواهند گشت.

این نظرسنجی تاکید دارد که ۷۳ درصد از صاحبان مشاغل آزاد در شمال سرزمین‌های اشغالی که در مجاورت جبهه لبنان و مرزهای این کشور قرار دارند، گفته اند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی آنها دچار چالش جدی شده است.

بر اساس این گزارش ۲۷ درصد از افرادی که شغل آزاد دارند و در شمال سرزمین‌های اشغالی ساکن بوده‌اند، نیز اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فعالیت‌های تجاری خود را به صورت دائمی از شمال سرزمین‌های اشغالی به مناطق دیگر منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به آوارگان مناطق شمالی خود را سانسور می‌کند و تلاش دارد تعداد آنها را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر ارزیابی کند، این در حالی است که آمار واقعی صهیونیست‌های آواره از شمال سرزمین‌های اشغالی بالغ بر ۲۵۰ هزارنفر است.

کد خبر 6079443

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند