Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شازند گفت: ۷۰ هزار تُن آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهر شازند نیاز است که بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه آن می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت‌اله شعبانی شهردار شازند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما؛ در پاسخ به مطالبات مردمی درخصوص وضعیت نامناسب آسفالت جاده‌ها و معابر این شهر گفت: از یک سو این موضوع منوط به خدمات دهی برخی ادارات نظیر اداره آب و فاضلاب و اداره گاز است و از سوی دیگر وضعیت جوی آب و هوا مناسب آسفالت ریزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری شازند هیچ مشکلی برای آسفالت معابر ندارد

وی افزود: در خصوص آسفالت معابر، همشهریان بایستی با ما همکاری لازم را داشته باشند و صبر پیشه کنند تا به محض مساعد شدن اوضاع جوی، کار آسفالت‌ریزی معابر آغاز شود.

شهردار شازند بیان کرد: با ادارات آب و فاضلاب و شرکت گاز مکاتبه شده تا برای سال ۹۷ از قبل خیابان‌هایی را که قصد کندن دارند، به شهرداری اعلام کنند تا برای بحث آسفالت ریزی مشکلی نداشته باشیم.

شعبانی ضمن تقدیر از زحمات شهرداران و اعضای شورای شهر ادوار گذشته در شازند عنوان کرد: در تامین آسفالت و هزینه آن مشکلی وجود ندارد اما در این زمینه برای اجرایی شدن کار استانداردها نیاز به فرصت داریم.

۷۰ هزار تُن آسفالت برای ترمیم معابر شازند مورد نیاز است

وی تصریح کرد: ۷۰ هزار تُن آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهر شازند نیاز است که بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه آن می‌شود، اما اگر بتوانیم یک کارخانه آسفالت را اجاره کرده یا حتی خریداری کنیم، می توانیم هزینه آسفالت را به نصف قیمت تعیین شده کاهش دهیم.

شورای شهر شازند از تعدیل ۸۰ کارگر شهرداری جلوگیری کرد

شهردار شازند در خصوص مطالبات کارگران شهرداری نیز گفت: ۱۵۶ نفر کارگر در شهرداری این شهر مشغول به کار هستند، این درحالیست که طبق قانون، تامین نیرو در شهرداری وجود ندارد و کارها باید به صورت حجمی به پیمانکار واگذار شود.

شعبانی اضافه کرد: با توجه به سیاست شورای شهر و شهرداری، مقرر شد نیروهایی که از قبل مشغول به کار بودند، تعدیل نشوند و  در این خصوص با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری رایزنی‌های بسیاری داشتیم و توانستیم از تعدیل ۸۰ کارگر شهرداری جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: هر کدام از کارگران شهرداری در رسته متفاوت مشغول به کار هستند و حقوق افرد بر اساس رسته شغلی به آن‌ها پرداخت می‌شود، بنابراین وقتی پیمانکار جدید مشغول به کار می‌شود انجام امورات اداری سبب می‌شود در ماه اول، نوسانات پرداخت حقوق به‌وجود آید.

پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا ۱۵ اسفند

شهردار شازند اظهار کرد: به پیمانکاران اعلام شده که سنوات، عیدی و مطالبات دیگر کارگران را به شهرداری ابلاغ کنند، تا به موازات بودجه تخصیص یافته نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه کارگران شهرداری شازند هیچ گونه معوقات حقوقی ندارند، تصریح کرد: حقوق بهمن‌ماه و اضافه‌کاری و مزایا کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت شده و سعی ما بر این است که تا ۱۵ اسفند حقوق کارگران و پرسنل پرداخت شود تا برای شب عید مشکلی نداشته باشند.

منطقه معدن «کوکبیه» شازند در انتظار دعوت سرمایه‌گذار

وی  با اشاره به اینکه شهرداری شازند از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استقبال کرده و در تمام حوزه‌ها حاضر به همکاری است، یادآور شد: معدن «کوکبیه» شازند هنوز به شهرداری واگذار نشده است و باید اراضی آن از منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی واگذار و از طریق راه و شهرسازی به شهرداری منتقل شود تا ما بتوانیم برای این منطقه، از سرمایه‌گذار دعوت کنیم.

ملزومات شهرداری از داخل شهر شازند تهیه می‌شود

شهردار شازند همچنین عنوان کرد: به قسمت کارپردازی و امور مالی شهرداری اعلام شده که ملزومات شهرداری حتی اگر ۱۰ درصد گران‌تر هم باشد از خود شهر شازند خریداری شود تا شهروندان  و کسبه شهر آسیب نبینند.

شعبانی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر نیز با همکاری اعضای شورای ترافیک شهرستان برنامه‌ریزی کرده ایم که برای استقرار میوه فروشان، ۶ نقطه در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان گفت: روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا صادر نشدن مجوز‌های ترافیکی با کندی پیش می‌رفت.

هادی حق‌بین، افزود:گزینه اجرایی مناسب‌تر جایگزین شد و همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: سال گذشته، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت طرح بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره دومین طرح قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح چرخه‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این طرح انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده طی یکسال به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد