Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@11:11:35 GMT

املت اسپانیایی شامی سبک

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۹۰۸۷

املت اسپانیایی شامی سبک

می توان این غذای کلاسیک اسپانیایی را به انواع شکل ها و با سبزیجات باقیمانده از سایر غذاها پخت. همچنین می توانید برای داشتن شامی سبک، آن را تهیه کنید و در کنار سالاد میل کنید.  مواد لازم:
    روغن زیتون به میزان لازم
    سیب زمینی ۳۰۰ گرم
    پیاز ۱ عدد
    تخم مرغ ۵ عدد بزرگ
    نمک به میزان لازم
    فلفل سیاه به میزان لازم    نکاتی در رابطه با تهیه ی املت اسپانیایی:

۱- سیب زمینی ها را پوست بگیرید و با کمک پوست کن آن ها را نازک ورقه ورقه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها را با دستمال خشک کنید.
۲- پیاز را پوست بگیرید و آن را نازک خلالی کنید.  طرز تهیه:

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط گرم کنید. سیب زمینی و پیاز را در آن بریزید، حرارت را کم کنید و آن ها را برای ۲۵ تا ۳۰ دقیقه تا پیاز طلایی رنگ و سیب زمینی مغز پخت شود، بپزید. آن ها را بیش از حد هم نزنید تا سیب زمینی ها نشکنند. در میان پخت با کمک کفگیر آن ها را برگردانید.
تخم مرغ ها را در کاسه ای بریزید، به آن ها کمی نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و با چنگال بزنید.
وقتی سیب زمینی و پیاز به خوبی پخته شد، آن ها را از روی حرارت بردارید، و با احتیاط به ترکیب تخم مرغ اضافه کرده با هم ترکیب کنید. سپس آن ها را به ماهیتابه برگردانید و با حرارت کم برای حدود ۲۰ دقیقه تا تخم مرغ ببندد، بپزید.
با کمک لیسک کناره های املت را از ماهیتابه جدا کنید و آن را در بشقاب قرار دهید، سپس آن را چرخانده، به ماهیتابه بازگردانید و برای ۵ دقیقه دیگر تا مغز پخت شود، بپزید. املت را در بشقاب قرار دهید، آن را به ۶ قسمت تقسیم کنید و در کنار سالاد میل کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، اولمو که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست، در سال 2014 راهی دیناموزاگرب شد و از این تیم خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد. اولمو که زمانی شانس بازگشت به بارسا را داشت، راهی لایپزیش شد و در این تیم نیز خوش می‌درخشد. او که تا سال 2027 با تیم آلمانی قرارداد دارد، حالا سخت مورد توجه بارسا قرار گرفته و باشگاه کاتالان قصد دارد او را برگرداند.

اولمو خیلی زود لاماسیا را ترک کرد ولی حالا این شانس را دارد به عنوان فوتبالیستی درجه یک و مطرح به بارسلونا برگردد. 

تحرکات بارسا برای جذب او شروع شده و دیروز اولین جلسه مذاکره با پدر و ایجنت بازیکن برگزار شد. هنوز مشخص نیست خروجی این جلسه چه بوده ولی نشان می دهد بارسا روی اولمو برای فصل بعد حسابی جدی باز کرده است.

اولمو که مقطعی از فصل مصدوم بود، در 22 بازی برای لایپزیش در همه رقابت ها هشت گل زده و پنج پاس گل نیز داده است. او به خصوص در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال فوق العاده کار کرد.

دیگر خبرها

  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • از سیر تا پیاز درباره قهوه
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند