Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:06:40 GMT

خبر خوش برای کارمندان لیسانسه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۹۲۰۳

خبر خوش برای کارمندان لیسانسه

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مصوب کرد، تمام کارمندان لیسانسه که دوره آموزشی ۸۰۰ ساعته را گذرانده و طرح تحقیقی ۱۰۰ ساعته را اجرا کرده باشند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره‌مند می‌شوند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ اجتماعی قضایی نظرات

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در تاریخ 28 اسفند سال 1380 در قالب بخشنامه شماره 105/22554 اعلام کرده که کارمندان دولت در صورت برخورداری از مدرک لیسانس و گذراندن 800 ساعت دوره آموزشی و اجرای طرح تحقیقی معادل 100 ساعت از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند اما برخی شکات با طرح شکایت در دیوان عدالت اداری اعلام کردند که به رغم گذراندن دوره‌های مذکور، از مزایای این بخشنامه یعنی احتساب مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر، در حکم کارگزینی بهره‌مند نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال های 1390 و بعد از آن و در قالب سه بخشنامه علاوه بر سه شرطِ داشتن مدرک لیسانس، گذراندن 800 ساعت دوره آموزشی و اجرای طرح تحقیقی معادل 100 ساعت، دو شرط دیگر را هم  برای برخورداری از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر تعیین کرده است که عبارت از طرح موضوع و تأیید آن در «کمیته های راهبردی آموزش و توانمندسازی کارکنان» و شرکت در آزمون جامع و کسب نصاب 60 درصد است.
 
روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: براساس این گزارش و پیرو این شکایت، شعب دیوان عدالت اداری، آراء متفاوتی را صادر کردند که هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، امروز (سه‌شنبه) هشتم اسفند ماه جاری با صدور رأی وحدت رویه  مقرر کرد، افرادی که واجد شرایط بخشنامه شماره 105/22554 مورخ 28 اسفند سال 1380 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستند و دوره های خود را پیش از صدور بخشنامه‌های سال 1390 به پایان رسانده‌اند، باید از مزایای این بخشنامه که احتساب مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر در حکم کارگزینی است بهره مند شوند.

انتهای پیام/

R1332/P34399/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دیوان عدالت اداری

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟