Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شب مجلس عروسی خواهرم تا صبح گریه می‌کردم. من وابستگی شدیدی به فریبا داشتم، طاقت دوری‌اش را نداشته باشم.

با اینکه فریبا هر روز به دیدنم می‌آمد اما بی‌تابی‌هایم اعصاب مادرم را خرد کرده بود. من ١٧ساله هستم و با پدر و مادرم تفاوت سنی زیادی دارم‌. برای همین هم احساس تنهایی می‌کردم. از مدتی قبل به پیشنهاد یکی از همکلاسی‌هایم در تلگرام با پسری جوان آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل احساس خاصی به این پسر نداشتم. اما حامد با حرف‌های عاشقانه‌، جک‌های خنده‌دار و عکس و فیلم، حسابی مرا سرگرم کرده بود. کم‌کم احساس می‌کردم دوستش دارم. او با وعده ازدواج از من خواست برایش عکس‌های شخصی‌ام را بفرستم. به دور از چشم پدر و مادرم این کار احمقانه را انجام دادم‌. همکلاسی‌ام می‌گفت تو دختر زرنگی هستی که توانسته‌ای شریک زندگی‌ات را خودت انتخاب کنی.

حدود سه ماه از این ماجرا گذشت. حامد مثل روزهای اول پرشور و هیجان نبود. از من می‌خواست فیلم‌های زشت از خودم بگیرم و برایش بفرستم. تهدید می‌کرد اگر این کار را انجام ندهم عکس‌های قبلی‌ام را در اینترنت منتشر خواهد کرد. نمی‌دانستم چه کار کنم، موضوع را به پدر و مادرم اطلاع دادم. پلیس Police را در هم جریان موضوع قرار دادیم‌. با حامد قرار ملاقات گذاشتم که ماموران کلانتری آمدند و دستگیرش کردند. پلیس می‌گوید از عکس و فیلم‌های حافظه گوشی تلفنش مشخص می‌شود او تا حالا دختران زیادی را فریب داده است. من حماقت کردم و اگر مادرم را از ابتدا در جریان موضوع قرار می‌دادم این‌طور‌ نمی‌شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

تجاوز پی در پی و وحشتناک زن 30 ساله در طویله گاوداری/ پزشک شیطان صفت محکوم شد + عکس تجاوز راننده تاکسی مست به دختر 20 ساله در یک پارکینگ + عکس شب هولناک برای 11 امدادگر در چادری کنار لاشه هواپیما + فیلم و عکس غمزه و عشوه های میترا پسر دانشجوی ایرانی را به جان عرب ها انداخت عکس عجیب مجری مرد مشهور ایران در محاصر دختران بی حجاب در دوبی + عکس ردزنی پول های‌تقلبی در‌عملیات نفوذی‌پلیس مشهد / در اینجا پول چاپ می کردند + عکس اقدام عجیب خواستگار عاشق پیشه در شب عروسی قتل وحشیانه پسر 13 ساله در لانه سگ / ناپدری اعتراف شیطانی کرد + عکس قیمت خودروهای دست دوم وارداتی در بازار

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس

منبع: چندثانیه

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت