Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@22:39:06 GMT

ابطحی: انسان عاقل از خلع سلاح ناجا دم نمی‌زند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۹۳۵۸

ابطحی: انسان عاقل از خلع سلاح ناجا دم نمی‌زند

به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به برخی اخبار منتشره از سوی رسانه‌های اصلاح طلب مبنی بر اینکه بهتر است ایران برای اعتمادسازی و جدا کردن مسیر اروپا از آمریکا باب مذاکرات موشکی را با اروپایی‌ها آغاز کند، اظهار داشت: متاسفانه اخبار نگران کننده‌ای وجود دارد که برخی از مسئولان با هدف برون رفت از چالش‌ها و ابرچالش‌های جامعه فکر می‌کنند اگر بر سر بعضی از مسائلی که جمهوری اسلامی بر روی آن حساس است با استکبار جهانی مذاکره کند آن موضوع حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه رئیس جمهور در بحث برجام حتی آب آشامیدنی کشور را هم به این توافق نامه گره زده بود، افزود: آقایان این نگاه را دارند که تعامل با دنیای استکبار باعث می‌شود تا آن‌ها دست از کینه توزی و ستیز با جمهوری اسلامی بردارند این در حالی است که آموزه‌های قرآنی به ما می‌گوید مراقب باشید چرا که دشمن تا شما را کافر نکند دست بردار نخواهد بود.

ابطحی با بیان اینکه پیشینه آمریکا و تعامل این کشور با سایر کشور‌ها حاکی از زیاده خواهی‌های ایالات متحده در طول تاریخ است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها همواره به دنبال منافع خود هستند و به هیچ وجه حکومت‌های انقلابی را نمی‌پذیرند چه برسد به نظام جمهوری اسلامی که پایگاه انقلاب معنوی در دنیا شده است از این رو از هر ترفندی برای اعمال فشار علیه کشورمان استفاده می کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی به راه انداختن جنگ‌های متعدد، ناتو‌ی فرهنگی، تحریم و ... را از جمله توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی در طی سال‌های گذشته برشمرد و یادآور شد: آقایان باید ساده اندیش و سهل انگار باشند که تصور کنند در صورت اعمال محدودیت‌ها بر سر حوزه دفاعی و موشکی، مستکبران دست از سر ما برمی دارند چرا که نه تنها این اتفاق نخواهد افتاد که اوضاع بدتر نیز خواهد شد.

ابطحی ادامه داد: پس از محدودیت‌های موشکی دست ما بسته خواهد شد و از آنجایی که دیگر توانایی دفاع از خود را نخواهیم داشت برای دشمن یک لقمه چرب و نرم خواهیم بود و به راحتی می‌تواند ما را ببلعد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین مطرح کردن گشودن باب مذاکرات موشکی با اروپایی‌ها از سوی برخی در داخل ناشی از بعضی از جوسازی‌ها یا تحت تاثیر برخی از فشارها دانست وگرنه انسان عاقل صحبتی که منجر به خلع سلاح شدنش شود را مطرح نخواهد کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است

حجت‌الاسلام صادق صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتب امام صادق مکتب انسان ساز، مسئولیت پذیری و جامع است و عقلانیت، امنیت‌پذیری و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های مکتب جعفری است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب امام صادق (ع) در تبیین حقایق دین برای همه کسانی که امروز به دنبال تبیین حقایق انقلاب اسلامی هستند الگو و نمونه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به نقش حضرت امام صادق (ع) در مذهب تشیع گفت: امام صادق (ع) مرد مبارزه، علم و مرد تشکیلات بود به طوری که میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد هم قبل از ایشان و هم بعد از ایشان در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود.

صمدی افزود: همه حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول بیش از یک قرن به وسیله‌ مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود همه آنها را امام صادق به شکل درست بیان کرد.

وی به مبارزات دینی امام صادق اشاره و تصریح کرد: امام ششم شیعیان مشغول یک مبارزه دامنه‌دار و پیگیر برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی شیعه یعنی شبکه حزبی بود.

حجت الاسلام صمدی تربیت شاگردان توسط امام صادق (ع) را یادآور شد و بیان کرد: ویژگی‌های شاگردان آن حضرت، تلاش مستمر در کنار تقوا و خدامحوری بود که با استفاده از آیات و روایات توانستند چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به مردم معرفی و اسلام واقعی و غیرواقعی را بازشناسانند.

کد خبر 6096078

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس