Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه استقلال، ووریا غفوری در مورد شرایط استقلال در هفته‌های اخیر، گفت: شرایط کلی تیم ما خوب است و این موضوع در بازی‌های ما کاملا مشهود است. در فرم خوبی قرار داریم و از نظر انگیزشی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و برای دیدارهای پیش رو کاملا آماده هستیم.

وی در ادامه درباره شرایط خوب خودش طی هفته‌های گذشته، تصریح کرد: فکر می‌کنم در شرایط خوبی به سر می‌برم و وضعیت خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌کنم که به فرمی رسیدم که هواداران از آن راضی هستند. جلب رضایت هواداران برای من بسیار مهم بود و البته این موضوعی است که برای همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه تلاش می‌کنیم تا هواداران راضی باشند. در فصل گذشته آن انتظاری که از خودم داشتم با آن چیزی که برای من اتفاق افتاد تفاوت داشت و به همین دلیل در استقلال ماندم تا کیفیت خودم را نشان دهم و امیدوارم هواداران از شرایط امسال من راضی باشند.

مدافع ملی پوش استقلال در ادامه، تصریح کرد: حضور وینفرد شفر به تیم ما و شخص من کمک زیادی کرد تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد. الان تیم ما از نظر روحی، ‌تاکتیکی و اتحاد در فرم ‌مطلوبی به سر می‌برد.

غفوری در ادامه درباره دیدار دربی و وضعیت آبی‌ها، اضافه کرد: من و همه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این دیدار برنده باشیم. تیم ما نسبت به دور رفت شرایط بسیار خوبی  دارد و امیدوارم برنده زمین مسابقه را با برد ترک کنیم تا به هواداران عیدی بدهیم.

او در پایان درباره وضعیت پادووانی عنوان کرد: همه ما بعد از این اتفاق به او فکر می‌کنیم و امیدواریم پادووانی شرایط خوب خود را پیدا کند. پادو یک الگوی اخلاقی برای همه ما محسوب می‌شود و امیدوارم که خیلی زود به جمع ما بازگردد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است