Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: همزمان با آغاز فصل درختکاری و در آستانه عید نوروز 11هزار و 500اصله نهال مثمر در سبزوار کاشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار علی دلبری در حاشیه مراسم نهال کاری با بیان اهتمام ویژه شهرداری به ایجاد فضای سبز در سبزوار، گفت: اکیپ ویژه نهال کاری در سبزوار از ابتدای اسفند ماه کاشت ۱۱ هزار و ۵۰۰ اصله نهال درختان مثمر توت، شاه توت، سنجد، عناب و انگور و ۵۵ هزار و ۵۰۰ اصله نهال درختان زیتون تلخ، اقاقیا پیوندی، صنوبر، چنار، زبان گنجشک و ارغوان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کاشت درختان مثمر و غیر مثمر تا ۲۰ اسفند ماه در سبزوار ادامه خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به اقلیم سبزوار، عملیات گلکاری و درختکاری در سبزوار زودتر از ۱۵ اسفندماه توسط سفیران سرسبزی سازمان فضای سبز آغاز شده است.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار از فعالیت ۲۰ اکیپ کاشت نهال در سطح معابر سبزوار خبر داد و افزود: این اکیپ ها کاشت 20هزار گونه گیاهی را در دستور کار دارند.

 

دلبری همچنین در خصوص طرح زیباسازی و گلکاری میادین شهری همزمان با سال نو و عید نوروز، تصریح کرد: در فاز نخست طرح گلکاری پارک ها و میادین سطح شهر با ۷۵۰ هزار بوته انواع گل های فصلی، دائمی، گلدانی و نشایی از ابتدای اسفندماه آغاز شده است.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: طرح گلکاری سطح شهر سبزوار در فازهای بعدی تا ۲۵ اسفندماه پایان خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی