Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی پیشکسوت اسبق استقلال معتقد است تاکتیک استقلال شفر سرعت عمل در گلزنی در دقایق ابتدایی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجدی شمایل و کلیت بازی دربی ۸۶ را در نگاه اول اینطور توصیف می‌کند:

من احساس خودم این است که تیم استقلال به آن انسجام لازم و تاکتیکی که باید دست پیدا کرده و مهره‌هایی هم دارند که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه این بازیکنان زمان کادرفنی قبلی هم حضور داشتند منتها کادرفنی قبلی نمی‌توانست از پتانسیل آنها استفاده کند. با آمدن شفر پتانسیل نهفته این بچه‌ها به بالفعل تبدیل شد و توانستند خودشان را نمایش دهند. احتمال اینکه استقلال بتواند در بازی پنجشنبه باز هم دل هواداران را خوش کند به نظرم بالای ۹۰درصد است چون آن پتانسیل لازم را برای پیروزی دارد. از طرف دیگر پرسپولیس چون قهرمانی‌اش در هفته‌های آتی مسجل خواهد شد در این بازی برای پیروز شدن ریسک نخواهد کرد.

وی افزود:

من امیدوارم استقلال در دقایق ابتدایی دروازه پرسپولیس را باز کند تا بتوانیم یک بازی قشنگ را هم شاهد باشیم و احساسم این است که این اتفاق در این بازی خواهد افتاد. باتوجه به شناختی که از استقلال شفر در این مدت سراغ داریم این تیم خیلی خوب بازی را هجومی آغاز می‌کند همانطور که در بازی‌های گذشته هم این را شاهد بودیم و مطمئنا به گل هم خواهد رسید. کل شمایل بازی در ذهن من اینطور است.

او در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی خاطرنشان کرد:

پیش‌بینی و آرزویم این است که استقلال در این بازی ببرد.

ماجدی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال از خاطراتش در دربی‌های گذشته می‌گوید:

چه در زمان بازیگری‌ام و چه در زمان مدیریتم در استقلال تنها با این تیم یک باخت داشتیم که اگر در آن دیدار شکست نمی‌خوردیم باتوجه به روند استقلال که در اکثر برنامه‌ها درباره‌اش صحبت می‌شود رکورد خوبی می‌توانستیم ثبت کنیم که متاسفانه در دقایق آخر آن گل را دریافت کردیم و نتیجه آنطور که ما می‌خواستیم رقم نخورد. خاطره شیرین من مربوط به سال ۱۳۷۰ است که بازی را با نتیجه ۲ ـ صفر پیروز شدیم و می‌توانستیم گل‌های بسیاری به پرسپولیس بزنیم ولی نشد و ما بعدها متوجه شدیم که یکسری اتفاقات مانع این شده که پرسپولیس بیشتر از این گل بخورد.

ماجدی در رابطه با رکوردشکنی پرسپولیس و قهرمانی این تیم در دربی تصریح کرد:

فکر نمی‌کنم استقلال تیمی باشد که اجازه دهد چنین رکوردی برای پرسپولیس ثبت شود. با شناختی که از این تیم دارم و روحیه‌ای که استقلال کسب کرده فکر می‌کنم انتقامی که استقلال از الهلال برای ایران گرفت و به رنگ‌ها ربط نداشت اکنون هم اجازه ثبت رکورد را به پرسپولیس نخواهد داد.

او در پایان برای پادوانی آرزوی سلامتی کرد و گفت که استقلال متکی به فرد نیست:

آرزوی سلامتی از اعماق قلبم برای این جوان دارم فرقی نمی‌کند ایرانی، خارجی یا قرمز یا آبی فرقی نمی‌کند فقط سلامتی بازیکن مهم است؛ ضمن آنکه استقلال نشان داده متکی به فرد نیست و در خیلی از بازی‌ها بازیکنانی را نداشتند و توانستند جای آن را پر کنند همین اتفاق هم می‌افتد. ضمن آنکه برای او آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر به میادین بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

کد خبر 6087255

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول