Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: دانشجویان ملزم هستند تا پایان سنوات مجاز تحصیلات خود را به اتمام برسانند و در نهایت در اولین سنوات اضافه اعطای شده از سوی کمیسیون تحصیل خود را تمام کنند.

ایران آنلاین / بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی سنوات مجاز دانشجویان براساس سال ورود در آیین نامه های مربوطه مشخص شده است و اعطای سنوات اضافی از اختیارات کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه و با توجه به دلایل و مستندات ارائه شده صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود تا دانشجویان با برنامه ریزی صحیح در سنوات مجاز تحصیلات خود را به اتمام برسانند و اگر دانشجویانی اولین سنوات اضافی را از کمیسیون دریافت کرده اند از فرصت اخذ شده استفاده کرده و تحصیلاتشان را به اتمام رسانند بدیهی است اعطای دومین سنوات اضافی به دانشجویان در کمیسیون موارد خاص در موارد بسیار استثنایی انجام می شود.

بنابراین معاونین آموزشی تمام واحدها باید ترتیبی اتخاذ کنند تا موضوع لزوم اتمام تحصیلات تا پایان سنوات مجاز و نهایتا اولین سنوات اضافه اعطای شده از سوی کمیسیون موارد خاص به تمام دانشجویان و اساتید یادآوری شود./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود