Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@16:04:28 GMT

کمپین "نه به سریال‌ها و کالاهای ترکی" در کردستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۰۲۴۲

خرداد: در ادامه حمایت‌ها از کردهای عفرین و محکومیت حمله نظامی ارتش ترکیه به این شهر سوریه، کمپین ممنوعیت سریال‌های تلویزیونی و کالاهای ترکی در اقلیم کردستان عراق تشکیل شده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا از اربیل، این کمپین که توسط گروهی از زنان جوان کرد عراقی تشکیل شده است روز دوشنبه در رسانه‌های گروهی اعلام همگانی شد و عوامل آن در بیانیه‌ای خواهان ممنوعیت پخش سریال‌های تلویزیونی در شبکه‌های کردی منطقه، تحریم کالاهای ترکی در اقلیم و برچیده شدن پایگاه‌های ارتش ترکیه در کردستان عراق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه تصریح می‌کند: با تمام وجود ما همراه مصایب مردم در شهر عفرین هستیم که امروز قربانی حملات کورکورانه ارتش ترکیه می‌شوند و بر خود واجب می‌دانیم هر نوع کمک مادی و معنوی خویش را در اختیار آنها قرار دهیم.بیانیه صادره از تمامی مردم اقلیم کردستان عراق خواسته که به رویارویی با توطئه‌های دولت ترکیه بپردازند و مراقب اقدامات آنکارا باشند.این کمپین در حالی روز دوشنبه در اقلیم کردستان عراق به راه افتاده که از روز شنبه "هفته حمایت از عفرین" در تمامی شهرهای اقلیم کردستان عراق اعلام شده و اولین روز این حمایت با راهپیمایی‌های گسترده خیابانی همراه بود.دولت ترکیه بیش از یک ماه است که عملیاتی را تحت عنوان عملیات شاخه زیتون برای کنترل بر شهر کردنشین عفرین در شمال شرقی سوریه آغاز کرده است؛ عملیاتی که با مقاومت سرسختانه نیروهای کرد سوری روبرو شده است. برچسب ها: اقلیم کردستان ، عفرین ، سریال ترکی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)