Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امین باقری فرماندار کرمان گفت : روستای حسین آباد دامداری از روستا‌های کمتر توسعه یافته در شهرستان ریگان می‌باشد که محرومیت در این روستا بیداد می‌کند.
وی ابراز کرد: در بازدید از این روستا وجلسه شورای اداری اقداماتی جهت آبادانی این روستا در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ریگان عنوان کرد با توجه به اینکه بیش از ۳ هزار اصله درخت خرما که از قنات این روستا آبیاری می‌شدند در اثر خشکسالی قنات این روستا خشکیده ونخلستان‌ها نیز خشک شدند.
باقری اظهار کرد :در این بازدید مقرر شد یک حلقه چاه جایگزین قنات خشکیده این روستا شود وابادانی به این روستا برگردد.
وی افزود: با توجه به اینکه منازل مسکونی اهالی این روستا خشت وگلی وکپری می‌باشند تمامی واحد‌های مسکونی در این روستا بازسازی واهالی روستا از واحد‌های مسکونی ۶۵ متری مقاوم بهر‌مند خواهند شد.
فرماندار ریگان از اجرای طرح ابرسانی به این روستا توسط آب وفاضلاب روستایی ودهیاری روستا خبر داد وبیان داشت: تا قبل از اجرای طرح به صورت سیار آخواهند شد.
باقری گفت: شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تعدادی سرویس بهداشتی وحمام در این روستا احداث می‌نماید.
وی از اسفالت ۱۰ کیلومتر از محور دهرضا که راه ارتباطی به این روستا می‌باشند خبر داد وابراز کرد :جاده این روستا تیغ زنی وشن ریزی خواهد شد.
فرماندار ریگان گفت: با توجه به اینکه تعدادی از دانش آموزان این روستا به دلیل نبود مدرسه ترک تحصیل نموده اند برای سال تحصیلی آینده تحصیل دانش آموزان این روستا برقرار خواهد شد.
باقری گفت: رفع افت ولتاز اجرای سیستم‌های نوین ابیاری وتسهیلات دامپروری از دیگر اقدامات در این روستا می‌باشد.
روستای حسین آباد دامداری با ۴۰ خانوار در ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ی

رونق در حسین آباد دامداری ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تاکید برلزوم مطالعه و احیای روستای مدفون کندوان