Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در این رابطه اظهارداشت: نمایشگاه معدن، ماشین آلات و صنایع وابسته که در ابتدای اسفند در محل دائمی نمایشگاه های استان برپا گردید فرصتی شد تا فعالان و اعضاء کنسرسیوم صادراتی سنگ قم ظرفیت ها و پتانسیل های تولیدی خود را در معرض بازدیدکنندگان و بازرگانان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه ای با عنوان دفتر توسعه خوشه کسب وکار سنگ قم ایجاد شد گفت: در این غرفه فعالان صنعت سنگ قم محصولات سنگی و تزئینی و ابزار خورده صادراتی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با مثبت ارزیابی کردن حضور خوشه سنگ و فعالان کنسرسیوم این صنعت در نمایشگاه قم تصریح کرد: نمایشگاه های داخلی و خارجی دارای پتانسیل های بالایی در برقرار و ایجاد ارتباط مناسب بین تولیدکننده و فعالان بازار و بخصوص مصرف کننده ها است و فعالان خوشه های کسب و کار صنایع کوچک ومتوسط استان نیز توانسته اند حضوری جدی در این گونه نمایشگاه ها داشته باشند.

طیبی نژاد به دستاوردهای خوشه های کسب و کار قم بویژه خوشه سنگ در نمایشگاه های بین المللی پرداخت و یادآور شد: طی چند سال اخیر با معرفی خوشه سنگ قم بعنوان یک پروژه اقتصادمقاومتی در کشور و حضور در نمایشگاه های خارجی شاهد صادرات مناسبی توسط فعالان خوشه و در امتداد آن تشکیل کنسرسیوم و تداوم این حضور در بازارهای خارجی هستیم.

وی در ادامه بر تداوم حمایت های این شرکت از فعالان خوشه های کسب وکار صنایع کوچک استان تاکید و از آمادگی شرکت شهرک های صنعتی قم برای حضور جدی تر صنایع کوچک و متوسط در نمایشگاه های بین المللی خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در خانه تاریخی امیرلطیفی گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول موزه و خانه تاریخی امیر لطیفی گرگان گفت : این نمایشگاه به همت جمعی از بانوان هنرمند در 25 غرفه برای عرضه صنایع دستی و سوغات این منطقه دایر شده است.

خاندوزی افزود : این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا پنج عصر در خانه امیرلطیفی گرگان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی در ابرکوه
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • نمایشگاه قرآن کریم باید پاسخگوی نیاز نخبگان و فعالان این عرصه باشد
  • تسهیلات حمایتی فعالان صنایع‌دستی زنجان ۶۰۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۶۰۰ درصدی جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی زنجان
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در خانه تاریخی امیرلطیفی گرگان
  • توزیع ۳ تن شکر و یک تن مرغ در نمایشگاه بهاره ساری