Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@02:51:14 GMT

مسجدجامعی: مؤسسه همشهری به کارکنان آن واگذار شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۱۱۳۰

مسجدجامعی: مؤسسه همشهری به کارکنان آن واگذار شود

به گزارش جماران، احمدمسجدجامعی در جلسه امروز صبح شورای شهر تهرا گفت: در بین نیروهای فعال در همشهری دوستانی ‌بودند که در شرایط سخت هم از اقلیت دفاع می‌کردند. به یاد دارم در دوره چهارم که حمله تندی از سوی ‌مدیران ارشد به اقلیت شد، همکاران و پرسنل همشهری دفاع جانانه و کارشناسانه‌ای کردند و برای شفاف سازی ‌با اعضای اقلیت شورا همکاری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر اینکه بی تردید تحقیق و تفحص باعث شفافیت می‌شود اما نباید ‌منجر به تضعیف مؤسسه همشهری شده و به پرسنل آن صدمه وارد آورد، گفت: باید جهت گیری تحقیق و ‌تفحص، رشد و توسعه همشهری باشد نه تضعیف آن.‌

وی با اشاره به سخنان دکتر نجفی، شهردار تهران، مبنی بر این که روزنامه همشهری به چه کار مدیریت شهری ‌می‌آید، تأکید کرد: آن چه آقای دکتر نجفی اشاره کردند نکته‌ای است که باید به آن دقت داشت و به نظر ‌می‌آید واگذاری مؤسسه همشهری به جامعه مطبوعاتی و کارکنان آن امری ضروری است تا مانع از آن شود که ‌روزنامه و نشریات وابسته به آن تبدیل به تریبون مدیران شهری شده و مخاطبان خود را از دست بدهد.‌

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که روزنامه همشهری اولین روزنامه رنگی در کشور بود که در دوره ‌مدیریت غلامحسین کرباسچی پایه گذاری شد، خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم روزنامه همشهری که جایگاه ‌برجسته‌ای در میان مطبوعات داشت و دارد تضعیف شود و تصمیمات مدیران شهری به اعتبار بالای آن در جامعه ‌صدمه بزند.‌

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷