Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رامین حاتمی در جلسه پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیمه اول سال ۱۳۹۷ که با حضور مدیران، روسا و کارشناسان ستادی و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد درمورد میانگین تولید روزانه نفت از میدان‌های سروستان و سعادت آباد اظهار داشت: میانگین تولید روزانه نفت از میدان‌های سروستان و سعادت آباد در مدت ۱۱ ماه امسال پنج هزار و ۷۱۰ بشکه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره میانگین توان تولید گاز و نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طی سال ۱۳۹۷ نیز توضیح داد: میانگین توان تولید گاز این شرکت طی دو دوره هشت ماه اول سال و چهار ماه پایانی سال ۱۳۹۷ به ترتیب ۱۷۰  و ۱۹۱ میلیون متر مکعب خواهد بود. همچنین در این دوره پیش بینی میانگین تولید نفت معادل ۶.۱ و هفت هزار بشکه در روز است.

بر اساس این گزارش، میزان گاز درجای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری سه هزار و ۳۷۷ میلیارد متر مکعب بوده که از این میزان دو هزار و ۷۴۹ میلیارد متر مکعب قابل استحصال است و تاکنون یک هزار و ۳۷۷ میلیارد متر مکعب برداشت شده است. همچنین میزان ذخایر نفت در جای این شرکت ۴۲۵ میلیون بشکه است که ۱۲ میلیون بشکه آن برداشت شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران