Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- مدير اجرايي کارخانه پلي اکريل اصفهان از راه اندازي خط دوم (B) توليد الياف اکريليک اين کارخانه با ظرفيت اوليه و ورود 300 تُن ماده اوليه اکريلو نيتريل (AN) خبر داد.

الياف اکريليک يکي از توليدهاي منحصر به فرد کارخانه پلي اکريل اصفهان است که ماده اوليه خط توليد آن، اکريلو نيتريل (AN) مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين خط توليد در بيش از يک سال گذشته به دليل مشکلات پيش آمده براي اين واحد صنعتي، متوقف شده بود.
` محسن رجايي ` روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: باتوجه به ورود محموله 2 هزار تُني اکريلو نيتريل تا چند روز آينده به کارخانه، ظرفيت توليد اکريليک افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به اينکه محموله خريداري شده اکريلو نيتريل از خارج کشور در تاريخ 28 بهمن امسال به بنادر جنوبي کشور رسيده است، ادامه داد: مراحل مربوط به ترخيص و گمرکي اين محموله انجام شده و انتقال آن از جنوب کشور به اصفهان در حال انجام است.
مدير اجرايي کارخانه پلي اکريل اصفهان با بيان اينکه بخش توليدي اکريليک پلي اکريل داراي 2 خط توليد يک (A) و دو (B) است، خاطرنشان کرد: با ورود محموله 2 هزار تُني به کارخانه، خط يک اين بخش توليدي نيز راه اندازي خواهد شد.
رجايي با اشاره به اينکه در حال رايزني براي گشايش اعتبار (LC) جهت خريد محموله هاي بعدي اکريلو نيتريل هستيم، گفت: تا يک ماه آينده ظرفيت توليد الياف اکريليک کارخانه افزايش خواهد يافت و به مرور زمان تعداد بيشتري از کارگران اين بخش مشغول به کار خواهند شد.
مدير اجرايي کارخانه پلي اکريل اصفهان با اشاره به اقدامات موثر انجام شده براي تامين مواد اوليه پارازايلن و گلايکول جهت خطوط توليد پلي استر، افزود: بر اساس رايزني انجام شده با پتروشيمي شازند، نخستين محموله گلايکول به ميزان يکهزار تُن تامين شد و براي تامين ماده اوليه پارازايلن از پتروشيمي اصفهان مشکلي وجود ندارد.
شرکت پلي اکريل با حدود 40 سال سابقه و حدود 2 هزار کارگر و کارمند در سال هاي گذشته دچار مشکل مالي شد و سال گذشته از فعاليت و توليد بازماند و کارگرانش در 6 ماه نخست امسال زير پوشش بيمه بيکاري قرارگرفتند.
سال گذشته با پيگيري وزارتخانه هاي ` صنعت، معدن و تجارت` و ` تعاون، کار و رفاه اجتماعي `، مديريت استان اصفهان، نمايندگان مجلس، بخش خصوصي و مديران پلي اکريل 200 ميليارد ريال از سوي دولت براي کمک به پلي اکريل و آبان امسال نيز 200 ميليارد ريال ديگر از سوي دولت به شکل تنخواه به اين کارخانه پرداخت شد.
مهمترين توليدات شرکت پلي اکريل ايران، الياف اکريليک و نخ و الياف پُلي اِستر است و توليدات آن به عنوان مواد اوليه در شرکت هاي نساجي و توليد فرش مورد استفاده قرار مي گيرد.
اين کارخانه در کيلومتر 45 جاده اصفهان - مبارکه قرار دارد.
ت/3011/ 2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود