Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال تلگرامی احمدی‌نژاد در واکنش به مدیرمسئول روزنامه جوان روی: چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!

ایران آنلاین /    یادداشت‎های تلگرامی دو روز مکرر مدیرمسئول روزنامه جوان علیه محمود احمدی‎نژاد، از جانب او بی‎پاسخ نماند. کانال تلگرامی محمود احمدی‎نژاد در پاسخ به مدیرمسئول این روزنامه عنوان کرد: چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه اصولگرای جوان، صبح امروز در کانال تلگرامی خود در انتقاد از اقدامات چند وقت اخیر محمود احمدی‎نژاد نوشت: موسوی در حصر به یکی از کاندیداهای تأیید شده نظام رای داد اما احمدی‌نژاد و دوستانش رأی باطله دادند و اصرار داشتند دوربین‌ها هم ضبط و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمله همچون سایر انتقادات به محمود احمدی نژاد خیلی زود واکنش دولتمردان بهار را برانگیخت. چه آنکه کانال تلگرامی محمود احمدی‎نژاد با انتشار تصویری از تیتر برگزیده یکی از خبرگزاری‎ها برای یادداشت عبدالله گنجی، این سوال را مطرح کرده است که چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!

نام چه کسی بر روی برگه رای احمدی نژاد نوشته شد؟
کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد در حالی این سوال را مطرح کرده که رییس دولت‎های نهم و دهم از ابتدای امسال بنای ناسازگاری را گذاشته بود. او با وجود توصیه رهبری انقلاب به عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری، راهی وزارت کشور شد و در کنار بقایی، نام خود را نیز به عنوان کاندیدای این انتخابات معرفی کرد. 

با رد صلاحیت شدن این دو نفر، روز انتخابات بهترین زمان برای ثبت واکنش احمدی نژادی‌ها به رد صلاحیتی بود که خیلی به مذاق‌شان خوش نیامد. محمود احمدی نژاد که در آن روز هم با همراهی چند تن از یاران همیشگی‌اش پای صندوق‎های رای رفته بود، نامش بر روی برگه رای حمید بقایی قرار گرفت. 

معاون اجرایی رییس دولت دهم برگه رای خود را در مقابل دوربین ها بالا گرفت تا اعتراض خود به عدم تایید صلاحیت محمود احمدی نژاد را علنی سازد. اما در این میان، معلوم نشد که احمدی نژاد در برگه رای خود نام چه کسی را نوشته است. خبر دیگری هم که در همان روز منتشر شد دال بر اینکه محمود احمدی‎نژاد نه همزمان با حمید بقایی بلکه در آخرین ساعات رای گیری، برگه رای خود را به داخل صندوق انداخته است.

 با این حال اگرچه می توان گفت که اعتراض کانال احمدی‎نژاد در انتساب رای باطله به رییس دولت‎های نهم و دهم درست است، اما چطور می توان باور کرد که با وجود سطح بالایی از هم اندیشی که بین حلقه چند نفره احمدی نژادی ها وجود دارد، نظر او با یارانش، نزدیک نباشد و برخلاف حمید بقایی به یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان رای داده باشد؟ مردی که مدتهاست به اعتراض برخاسته و از قوه قضاییه تا شورای نگهبان و سایر نهادها را مورد هجمه قرار می دهد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی‌ترین اندیشه‌ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.
حسین نژاد افزود: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تا حالا لاک پشت دو سر دیده بودین؟ (فیلم)
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است