Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساری قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آمل، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با اعلام این خبر گفت: «8 تیم از واحدهای دانشگاهی تنکابن، چالوس، نور، آمل، بابل، قائمشهر، ساری و بهشهر به مدت 4 روز یه صورت دوره ای به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علی رمضان پور با بیان اینکه 4 تیم آمل، بابل، نور و ساری به مرحله نهایی راه یافتند اظهار کرد: «دو تیم آمل و نور با واگذاری مسابقه نیمه نهایی به حریفان خود عملا برای دیدار رده بندی و مشخض شدن مقام سوم و چهارم تلاش کردند که در بازی اول امروز تیم واحد آیت الله آملی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا در جایگاه سوم قرار گیرد.»

وی با بیان اینکه در طول این چهار روز سعی کردیم فضایی پرنشاط همراه با حس برادری و انس و محبت را بین دانشجویان ایجاد کنیم بیان کرد: «در بازی نهایی هم تیم ساری با نتیجه 3 بر یک از سد تیم فوتسال بابل گذشت تا قهرمان این دوره از بازی ها شود.»

رمضانپور اضافه کرد: «در انتهای مسابقات به رسم یادبود احکام قهرمانی با امضا دکتر نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و جام قهرمانی به تیم های اول تا سوم اعطا شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران