Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،محمد سرور مدرس جهانی راکتبال در نشست خبری، بیان کرد: من به عنوان مدیر کنترل کیفیت دوره‌های تربیت مربی در انگلیس و مدرس ارشد هستم و بیش از 25 سال است در هر 4 سطح آموزش مربی فعالیت می‌کنم. تاریخچه راکت‌بال در آمریکا رقم خورد و دهه 60-70 میلادی بود که به بریتانیا آمد. اما ورژن بریتانیایی و آمریکایی مقداری با هم متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ورزش به این دلیل معرفی شده بود که ورزش اسکواش بیشتر مطرح شود از سوی دیگر کسانی که سنشان بالا می‌رفت و نمی‌توانستند اسکواش بازی کنند، راکت‌بال راحت‌تر بود و آن را انتخاب می‌کردند. در حال حاضر هدف فدراسیون جهانی این است که راکت بال را به جهان معرفی کند و این رشته بین بانوان بیشتر جریان داشته باشد.ایران و مالزی در حال حاضر دو کشور پیشرو در بخش راکت‌بال هستند و می‌خواهند این رشته را توسعه دهند. 

مدرس جهانی راکت بال در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارید مقر آسیایی این رشته را به ایران بدهید یا خیر،‌ گفت:‌ من نمی‌توانم از سوی مسئولان فدراسیون جهانی صحبت کنم و این موضوع بسته به روابط ایران با فدراسیون جهانی دارد اما علاقه دارم ببینم ایران در این زمینه چقدر پیشرفت خواهد کرد.این دوره یکی از معدود دوره‌هایی است که برگزار می‌کنیم و حضور بانوان بسیار خوب بوده است و حتی در اروپا هم ندیده‌ام که بانوان اینقدر مشتاق باشند.

سرور در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره حضورش در ایران، گفت: هیچ وقت به چیزهایی که در رسانه‌های بین‌الملل در مورد ایران مطرح می‌شود توجه نمی‌کنم و آنها را قبول ندارم و این اولین تجربه من از حضور در ایران است و بهترین تجربه‌ام نسبت به کشورهای دیگری که در آنجا بوده‌ام، محسوب می‌شود. ایران به عنوان کشوری جوان به دنبال توسعه راکت‌بال است و گام‌های مؤثری برمی‌دارد و مطمئنم تمام شرکت کنندگان مربیان خوبی خواهند شد. در پایان باید بگویم بسیار مشتاقم که اگر امکانی فراهم باشد بازیکنان ایرانی با اروپایی‌ها بازی کنند. برای این کار تمام تلاشم را می‌کنم. 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان

با توجه برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه آزادی، رسانه‌های گروهی جهت حضور در این دیدار از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه media.the-ffiri.com ثبت کنند.

بر این اساس لازم است معرفی نامه، عکس پرسنلی، کارت خبرنگاری و در سامانه مورد نظر بارگذاری شود.

لازم به ذکر است، با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت جایگاه خبرنگاران امکان ثبت نام و صدور آی دی کارت تنها برای یک خبرنگار و یک عکاس از هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت.

همچنین شبکه‌های تلویزیونی نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام سه نماینده بر همین اساس اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم