Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مزبانی پور در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان اظهار کرد: درحال حاضر این شهرداری اقدام به بهسازی و تعمیر و نوسازی روشنایی پارک ها و فضای سبز عمومی شهر آغاز بکار کرد.

وی افزود: نصب پایه ها و چراغ های تلسکوپی و زینتی در بلوار شهید بهبهانی نیا و همچنین طرح اصلاح روشنایی و نصب چراغهای تلسکوپی و رنگی در پارک‌ها و میادین سطح شهر شادگان شهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شادگان ادامه داد: در حال حاضر شهرداری شادگان با اشاره به اینکه پارک‌ها و میادین شهر شادگان از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند گفت: شهرداری شادگان با تشکیل کارگروه توسط واحد تاسیسات این شهرداری و به‌کارگیری نیرو، امکانات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک‌ها و معابر این شهر با فرایندی مناسب در حال اجرا هستند.

وی اضافه کرد: طرح روشنایی معابر و بلوارهای سطح شهر علاوه بر اینکه هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می بخشد، موجبات آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کند.

مزبانی پور  ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک را از اهداف این طرح عنوان کرد.

شهردار شادگان در پایان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و همچنین سیستم روشنایی پارک‌ها کوشا باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»