Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:49:08 GMT

مردم بی‌تعارف نظرشان را به هنرمندان می‌گویند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۱۸۵۹

مردم بی‌تعارف نظرشان را به هنرمندان می‌گویند

مهران رجبی می‌گوید: بازیگران بی واسطه در جریان نظرات مخالف و موافق مخاطبان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، این بازیگر در گفت‌وگو با ستاد خبری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم درباره جریان سریال‌سازی در تلویزیون گفت: تلویزیون برای تولید برنامه‌های مختلف باید با همه گروه‌های برنامه‌ساز تعامل داشته باشد و فقط به برنامه‌سازهای سنتی اکتفا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع باید در را به روی همه تفکرات باز بگذارد تا از ذهن‌های متفاوت کمک بگیرد و با در نظر گرفتن نیروهای مختلف بهترین را انتخاب کند.

بازیگر سریال «روزگار قریب» عنوان کرد: رسانه ملی تولید مجموعه‌های تلویزیونی را به کسانی بسپارد که علاوه بر اینکه در این کار متخصص هستند مورد تایید این رسانه باشند. برای تولید سریال‌ اگر تنها سراغ تعداد محدود و مشخصی برویم و فقط به برنامه‌سازهای سنتی و همیشگی اکتفا کنیم، خروجی خوبی نخواهد داشت و نتیجه این می‌شود که گاهی از میان آثار تولیدشده تعدادی به درد پخش نمی‌خورد، بعضی معمولی می‌شود و تنها تعداد محدودی رضایت‌بخش و موفق هستند.

رجبی با اشاره به نقش سریال‌های تلویزیونی در همراهی مخاطب گفت: شاید بالای ۷۰ درصد جذب مخاطب برای تلویزیون از طریق مجموعه‌های خوب و موفق اتفاق می‌افتد وگرنه برنامه‌های شبکه‌هایی مانند شبکه خبر، ورزش، مستند و ... به تنهایی مخاطب جذب نمی‌کند.

وی افزود: این نکته را باید درنظر داشت که مردم درصورتی سایر شبکه‌های تلویزیونی را ورق می‌زنند که منتظر باشند در فلان ساعت یک مجموعه خوب را تماشا کنند.

رجبی با بیان اینکه مردم با دیدن سریال‌ها، خیلی سریع و بدون تعارف نظراتشان را با هنرمندان درمیان می‌گذارند ادامه داد: بازیگران در کارهای زیادی بازخوردهای متفاوت مردم را نسبت به سریال‌هایی که در آن‌ها حضور دارند دریافت می‌کنند. ما در میان مردم زندگی می‌کنیم و برای همین خیلی زود و بی واسطه در جریان نظرات مخاطبان قرار می‌گیریم. در واقع میان ما و نظرات بی رو دربایستی مخاطبان و اعلام اینکه از اثری خوششان آمده است یا نه تعامل وجود دارد.

این بازیگر با تاکید بر اهمیت داستان در سریال سازی گفت: در وهله اول یک سریال خوب، داستان خوب می‌خواهد. برای تولید یک اثر موفق عوامل مختلفی نقش دارند که مجموع این‌ها حاصل کار را موفق می‌کند. داستان، ساختار کار، عوامل حرفه‌ای و وضعیت مناسب در بحث امور مالی که در آخر همه موارد به آن برمی‌گردد از مهمترین نکات در تولید یک اثر است.

وی ادامه داد: در کارهای زیادی حضور داشتم که مشکلات مالی لطمه مستقیم به داستان وارد کرده است و عوامل مجبور شدند به خاطر مسائل مالی کار را زود جمع کنند. و یا بازیگرهایی که به دلیل نگرفتن چند ماه حقوق کار را رها کردند و رفتند، البته حق دارند، چون ما از این راه زندگی می‌کنیم.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» در پایان، جشنواره جام جم را جشنواره فجر تلویزیون نامید و عنوان کرد: در کشور چند جشنواره فرهنگی برگزار می‌شود که اعتبار خوبی دارد؛ مانند جشنواره فیلم فجر و یا جشنواره خصوصی حافظ. جشنواره جام جم هم باید فجر تلویزیون باشد. رقابت در این جشنواره برای دست اندرکاران تولید برنامه‌های تلویزیون خیلی جدی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد