Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@13:16:18 GMT

بازیگر جایگزین الناز شاکردوست معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۲۰۳۰

بازیگر جایگزین الناز شاکردوست معرفی شد

ساعت 24-سرانجام فیلمبرداری دو طبقه روی پیلوت با جایگزینی بهدخت ولیان بجای الناز شاکردوست به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد پس از ۴۵ جلسه در تهران به پایان رسید. ابراهیم ‌ابراهیمیان که سال گذشته فیلم «آااادت نمی کنیم» را در اکران داشت در چهارمین ساخته سینمایی اش سراغ مضمون متفاوتی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی با حضور پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی «دو طبقه روی پیلوت» را تشکیل می دهند. بانیپال شومون، گیلدا ویشکا، صفر محمدی و علی جعفری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

همچنین تدوین فیلم که همزمان با فیلمبرداری در حال انجام بود توسط ژینوس پدرام به پایان رسید و سایر مراحل فنی فیلم به زودی آغاز می شود.

الناز شاکردوست بازیگر فیلم در صحنه‌ای دچار سانحه و راهی بیمارستان شد  و همچنان درگیر مداواست و پوراحمد نیز اعلام کرد از تهیه کنندگی فیلم انصراف داده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای المپیک غرق شد؛ الناز شفیعیان به سهمیه پاریس نرسید

نماینده قایقرانی ایران در ماده کایاک ۵۰۰ متر زنان، به سهمیه المپیک نرسید.

طرفداری | در سومین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، فینال ماده کایاک ۵۰۰ متر زنان برگزار شد و نماینده ایران از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

الناز شفیعیان در فینال با ثبت زمان زمان ۲ دقیقه و ۹ ثانیه و ۸۰۷ صدم ثانیه، رده پنجم را به خود اختصاص داد و موفق به کسب به مدال و سهمیه المپیک نشد.

در فینال این ماده، ۹ قایقران از تایلند، ژاپن، کره‌ جنوبی، چین، ازبکستان، قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ایران حضور داشتند و نمایندگان چین، ازبکستان و سنگاپور رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نمایندگان ازبکستان و سنگاپور، سهمیه المپیک پاریس در این ماده را به خود اختصاص دادند. چین از آنجا که در کایاک دونفره سهمیه گرفت، دو سهمیه دیگر این ماده به قایق دوم و سوم رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • رویای المپیک غرق شد؛ الناز شفیعیان به سهمیه پاریس نرسید
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر