Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- همايش ملي «از گيتي تا کيهان» و اهداي دهمين جايزه علمي و ترويجي حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، همايش ملي «از گيتي تا کيهان» و اهداي دهمين جايزه علمي و ترويجي حضرت عبدالعظيم (ع) به همت مرکز نجوم و علوم نوين آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني (ع) و با همکاري انجمن نجوم ايران و انجمن رشد و توسعه دانش سپهر، در روز پنجشنبه 10 اسفندماه از ساعت 8 صبح در تالار شيخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام برگزار ميگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالَم اوليه از تورم تا تشکيل ساختارها ، پيدايش و تحول کهکشان‌ها، تشکيل ستاره‌ها و منظومه‌هاي سياره‌اي، اختر زيست‌شناسي و سيارات فراخورشيدي، احتمال کشف حيات هوشمند در جهان و پيدايش عالم از ديدگاه فلسفه و اديان ازجمله محورهاي اين همايش بشمار مي رود.
اين همايش با اهداف ايجاد انگيزه علمي و خودباوري در بين دانش‌پژوهان ايراني، تبادل نظر ميان صاحب‌نظران در جهت شناخت ترويج و معرفي هرچه بيشتر زمينه‌هاي تحقيق در نجوم و اختر زيست‌شناسي و کيهان‌شناسي، زمينه‌سازي جهت تأسيس رصدخانه‌اي خورشيدي و مرکز مطالعات منظومه شمسي در تهران، زمينه‌سازي براي بازآفريني تمدن اسلامي در عصر حاضر برگزار خواهد شد.
آذرماه امسال طي فراخواني از علاقمندان دعوت شد تا آثار و مقالات خود را حول محورهاي اين همايش تا 12 بهمن 96 به مرکز نجوم و علوم نوين آستان مقدس حضرت عبدالعظيم عليه السلام ارسال نمايند که در همايش ملي «از گيتي تا کيهان» از صاحبان بهترين آثار ارسالي تقدير بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش آموزان هنرستان‌های ام البنین و حدیث شهرستان خرم آباد در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.
 مدیر حوزه هنری در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در این همایش از دو نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و هنری استان دعوت شد تا در زمینه موفقیت‌ها و طی کردن مسیر‌های پیشرفت روایت خود را بیان کنند.
سید یعقوب کریمی عضو هیات علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی، تقدیر از دانش آموزان موفق هنرستان‌های ام البنین و حدیث از جمله بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیگر خبرها

  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است