Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قدس گفت: سرباز فداکار و برومند، زندگی خود را در زمانی که کشور به آن نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرد و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس پیش از ظهر امروز با حضور در منزل خانواده شهید رضا مرادی علمدار مدافع وطن با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قدس در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ خانواده معظم شهید مرادی علمدار، گفت: سرباز فداکار و برومند، زندگی خود را در زمانی که کشور به آن نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرد و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

ناصر بخت افزود: قوی‌ترین عنصر قدرت نظام عشق به ولایت است و به این علت دشمنان انقلاب با وجود توطئه‌های بسیار علیه نظام ناکام مانده اند و شما خانواده‌های معظم شهدا، ولی نعمت ما هستید و به وجودتان افتخار می‌کنیم.

فرماندار در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانواده نظام سلامت استان بوشهر از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت خانواده نظام سلامت استان بوشهر از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • تجمع در گلزار شهدای کرمان پس از عملیات سپاه علیه اسرائیل