Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس-ايرنا- معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس ‌جمهوري گفت: اگر مي‌ خواهيم به رشد و توسعه دست‌ يابيم بايد همدلي و مشارکت بين مردم و مسئولان را تقويت کنيم.

به گزارش ايرنا سيد ابوالفضل رضوي به عنوان ويژه رئيس جمهوري روز چهارشنبه درنشست شوراي اداري شهرستان جاسک افزود : امروز نظام جمهوري اسلامي به برکت مقام معظم رهبري، دولت و مردم از جايگاه بسيار رفيعي در دنيا برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري افزود: بايد بتوانيم نوعي تحول با ايجاد جاذبه هاي جديد در مشاغل ايجاد کنيم تا در کنار بهره وري و ايجاد اشتغال و درآمد پايدار از جذابيت بهتري نيز برخوردار شوند.
رضوي توسعه اشتغال در روستاها را راهبرد دولت عنوان کرد و ياد آور شد: براي روستاهاي مرزي وعشاير تسهيلات 4 درصدي و روستاهاي غير مرزي 6 درصدي در نظر گرفته شده است.
وي افزود: توجه به اهميت روستاها، افزايش ثروت ملي، تقويت اشتغال و همچنين تأمين نيازهاي داخل کشور درزمينهٔ هاي مختلف را به همراه دارد.
نماينده ويژه رئيس جمهورب با بيان اينکه توسعه جاسک نزديک است گفت: دارا بودن سواحل بکر جاسک قابليت وايجاد کارهاي جذب گردشکري وايجاد اشتغال، توجه رهبري به اين سواحل باعث رونق در آينده خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: ايجاد پرورش ميگو از ظرفيت هاي اين شهرستان مي باشد که مي تواند مکمل جذب ‌گردشگر وصادرات ميگو باشد.
معاون توسعه روستايي و مناطق محروم گفت: در خصوص آموزشي بخصوص مدارس کپري اقداماتي از سوي دولت صورت مي گيرد.
فرماندار جاسک در نشست شوراي اداري با گزارشي از عملکرد دولت تدبير واميد در شهرستان و خدمات روستايي ارايه کرد.
محمد احمدي گفت: ارتقاي تبديل گمرک جاسک به اداره وفعال شدن گمرک گوکسردر بخش ليردف، توسعه خدمات شهري ، راه روستايي ،کمک ويژه به منطقه مرزي جاسک و رونق و ايجاد اشتغال در حوزه روستايي از درخواست هاي مردم اين شهرستان است.
همچنين امامان جمعه شيعي واهل سنت جاسک و رئيس شوراي شهر نيز درخواست هايي براي مسائل مشکلات مردم در حزوه هاي مختلف بويژه اشتغال،مسائل فرهنگي، صيادي، کشاورزي، بهداشت ودرمان وتکميل جاده دوبانده جاسک به ميناب داشتند.
معاون توسعه روستايي ومناطق محروم رياست محترم جمهور به همراه فرماندار ،نماينده مجلس ،ائمه جمعه ،مديرکل امور روستايي و شوراهاي استانداري و برخي از مسئولين شهرستان از منطقه گردشگري سنگ سياه و اداره بندر ،گمرک در سطح شهر جاسک بازديد کردند.
رئيس جمهوري در سفر 2 روزه به استان هرمزگان، روز چهارشنبه از 8:30 در سالن تختي بندرعباس در بين مردم سخنراني مي کند و سپس براي افتتاح و بهره برداري از پروژه ها عازم شهرستان هاي مختلف اين استان مي شود.
معاونان توسعه روستايي(رضوي)،امور مجلس (اميري)، اداري واستخدامي (انصاري)، علمي فناوري(ستاري)،رييس برنامه وبودجه (نوبخت)و رئيس دفتر (واعظي)و وزراي ارشاد، ارتباطات و فناوري، ورزش، نيرو، نفت، جهاد کشاورزي، صنعت و معدن، تعاون وکار و راه شهرسازي به هرمزگان سفر مي کند
افتتاح طرحها بصورت ويدئو کنفرانسي،نشست با نخبگان و شوراي اداري يا همان هيات دولت از مهمترين برنامه هاي اين سفر است
شهرستان جاسک با 58هزار نفر جمعيت در 300کيلومتري شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند