Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

برگزاری نشست مشترک معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با فعالان بخش بار جاده‌ای با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش تین‌نیوز و بر اساس خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، داریوش امانی در نخستین اقدام پس از انتصاب به عنوان معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری، نشستی با هدف رفع مشکلات موجود در پایانه بار بندرعباس برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که روز دوشنبه 7 اسفند در تهران برگزار شد علاوه بر امانی، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا و بار، فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین رضا بابایی‌پور رئیس کانون کامیونداران استان اصفهان، احمدکریمی دبیر کانون کامیونداران کشور و اعضای کانون کامیونداران استان اصفهان، علی عابدی از شهرضا، حسینعلی آقایاری و حبیب حقانی از مبارکه،  مهدی هاشم‌زاده و حسن عباسی از پایانه اصفهان،  ارسلان ورجایی از کاشان، شعبانعلی کریمی از فلاورجان، نوید خیرمند دبیر انجمن تانکرداران اصفهان، سعید قاسمی از رانندگان وکامیونداران شهرستان فلاورجان و هیئت‌مدیره کانون کامیونداران استان اصفهان نیز حضور داشتند.

بر اساس این خبر،  امانی در این نشست بر اجرای عدالت و حمایت از سالن اعلام بار پایانه بار بندرعباس تاکید  و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکلات رانندگان و کامیونداران در این بخش مرتفع شود.

این اقدام معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری با استقبال فعالان بخش بار جاده‌ای در فضای مجازی روبه رو شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون