Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم گرامیداشت روز مهندس که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد رابطه پایدار بین دانشجویان و بخش صنعت اظهار داشت: باید برای رسیدن به اقتصادی پایدار و حل معضل بیکاری ارتباط بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را با بخش صنعت با برنامه‌های جامع مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استفاده بهینه از مهندسان در بخش نظارت بر اجرای قوانین هم می‌تواند در درست اجراشدن قوانین کمک‌کننده باشد و در جهت اشتغال‌زایی حرکت به جلو به‌حساب بیایید.

وی به تصویب قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: متأسفانه بعضی از قوانین بسیار سخت اجراشده و استان قم که در خیلی از طرح‌ها پایلوت کشوری است باید در اجرای این مصوبه نیز پیش‌قدم شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان پیشنهاد تشکیل کمیته نظارتی متشکل از نمایندگان سازمان کشاورزی، صنعت و محیط‌ زیست تصریح کرد: با طراحی بسته‌های انگیزشی و تشویقی برای اجرای قوانین مرتبط با حوزه کشاورزی و حفظ محیط زیست و تشکیل کمیته نظارتی در استان بر اجرای قوانین نظارت داشته و هرلحظه عملکرد استان رصد شود.

وی  ابراز کرد: کاهش تصدی‌گری در قانون برنامه‌وبودجه یکی از مباحث مهم بوده و در بودجه سال 1397 به‌صورت جدی به آن توجه شده تا دولت به سمت کوچک شدن رفته تا دولت بتواند تنها به کارهای حاکمیتی و نظارتی بپردازد.

 وی یکی از موضوعات مورد اهمیت در استان قم را فاضلاب دانست و ابراز کرد: باید سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی هر چه سریع‌تر برای پساب فاضلاب استان فکر کرده تا بتوانند از آن بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

امیرآبادی به لزوم ورودان جی اوهای مردمی در پذیرش مسئولیت‌ها اشاره کرد و گفت: باید در بسیاری از حوزه‌ها ازنظر نخبگان و کارشناسان استانی استفاده کنیم و نقشه پیشرو در بخش کشاورزی را زیر نظر نخبگان تدوین کنیم.

انتهای پیام/الف

لزوم تشکیل کمیته نظارت بر اجرای قوانین در استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، با بیان اینکه همواره در طرح‌های تشدید نظارت‌های بهداشتی، دامپزشکی موظف به اجرای یکی از حساس‌ترین وظایف حاکمیتی خود که شامل نظارت بر تولید و استحصال گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی و تامین و پایداری سلامت و امنیت غذایی شهروندان است گفت: بازرسان این شبکه از ابتدای شروع طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از تاریخ ۱۸ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فرودین سال جاری ادامه داشت، ۶ هزار و ۷۱۸ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و همچنین سایر اماکن اقامتی و پذیرایی انجام داده اند.

دکتر محمد سیاح، به کشف ۴۲۷ مورد غیر بهداشتی در این بازدید‌ها اشاره کردو افزود: در این مدت ۴۵ پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد و همچنین از فعالیت ۳۱ واحد صنفی و مرکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی جلوگیری شد.

وی، گفت: کارشناسان این مجموعه در این مدت نیز بر تولید ۱۲ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ بهداشتی، نظارت کامل داشته اند.

دیگر خبرها

  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • یزد، پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • «طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی» اعلام وصول شد
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور/ اتمام طرح در سال جاری
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • ایلام، استان پیشرو در خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی‌