Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@14:08:56 GMT

برپایی رزمایش «قرآن، عترت و شهدا» در شهرستان مهر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۲۷۱۴

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، محمد رسول رضایی، فرمانده سپاه شهرستان مهر از برگزاری رزمایش فرهنگی «قرآن، عترت و شهدا» در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه طی روزهای 10 تا 28 اسفندماه جاری برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ این رزمایش با همکاری ائمه جمعه بخش‌های وراوی، گله‌دار و مهر، دارالتحفیظ الهادی شهر مهر، هیئت امنا حسینیه امام جعفر صادق(ع) اسیر، حوزه‌های مقاومت بسیج، قرارگاه فرهنگی بقیةالله الاعظم(عج)، بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مهر، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان مهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی گفت: رزمایش مذكور از روز پنج‌شنبه، 10 اسفندماه با برنامه محفل انس با قرآن کریم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین طباطبایی برگزار خواهد شد و اعزام 135 نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در روز پنجشنبه، 17 اسفندماه جشن بزرگ میلاد کوثر همراه با تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان مهر با حضور خانواده سردار شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری و سخنرانی حجت‌الاسلام جنگجو در حسینیه امام جعفر صادق(ع) اسیر برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه مهر گفت: در روز جمعه 18 اسفندماه، جشن میلاد کوثر با حضور استاد عرفان کارشناس رادیو معارف و مداحی کربلایی محمد حسن محبی به همراه اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) و مسابقه نقاشی به‌همت حوزه کوثر خواهران شهر مهر و هیئت متوسلین حضرت حجت(عج) در شهر مهر برگزار خواهد شد.
رضایی اظهار كرد: یادواره شهدای شهرستان مهر با حضور حاج صادق آهنگران و سردار اسدی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه در روز سه‌شنبه، 22 اسفندماه در مصلای نماز جمعه شهر مهر برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: در روزهای 25 و 28 اسفندماه با اعزام 315 نفر به کربلای ایران رزمایش فرهنگی قرآن، عترت و شهدا به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای مشخص شدن ۲ نماینده دیگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کسب این ۲ کرسی، ۴ کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مفاد قانونی در دور دوم انتخابات می‌توان تعداد شعب اخذ رأی را تا ۳۰ درصد نسبت به دور الو کاهش داد، اما در ستاد انتخابات مقرر شد تعداد شعب همان ۶۵۴ شعبه که در دور اول انتخابات وظیفه اخذ رأی از کرمانشاهیان را داشتند برپا شود.

وی ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082916

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد