Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهترین راهکار را در راستای حل معضل بیکاری و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان تکیه بر تولید داخل و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهمئی، حجت الاسلام رضا قاسمی در جلسه هم اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اظهار داشت: ما باید گفتمان انقلاب اسلامی را در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیکاری و آسیب‌های اجتماعی به عنوان دو چالش بزرگ فرا روی کشور  و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بهترین راهکار را در راستای حل معضل بیکاری و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان تکیه بر تولید داخل و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

قاسمی به مشکلات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اشاره کرد و گفت: نبود اعتبارات کافی در سال‌های اخیر از چالش‌های جدی بخش فرهنگی در مساجد است که امیدوارم این مشکل در سال 97 برطرف شود.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ فرهنگی را به فضای مجازی کشانده‌اند، تصریح کرد: مدیران کانون مساجد باید با روحیه بسیجی و پشتکار فراوان به کار خود ادامه دهند و در راستای ایجاد فرهنگ مسجد محور به مقابله با چالش‌های فرهنگی بپردازند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11