Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:49:03 GMT

انتقاد مسجدجامعی از افزایش قیمت بلیط مترو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۳۱۶۳

جامعه > شهری - ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران افزایش قیمت بلیط مترو را نامتعارف و غیرعادی دانست.

در جریان بررسی قیمت‌های جدید بلیت مترو در شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی به عنوان مخالف گفت: ‌این افزایش قیمت نامتعارف و غیرعادی است.

وی با اشاره به افزایش قیمت بلیت متروی حومه - تهران از 800 تومان به 2 هزار تومان گفت: این میزان افزایش قیمت روی ساکنان حومه تهران فشار می‌آورد فراموش نکنیم، بیشتر این افراد ساکنان خود تهران بودند که به علت قیمت بالای مسکن به حومه کوچ کردند و شما در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک قیمت بلیط را نسبت به لایحه شهرداری بیشتر افزایش داده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به تبصره‌های این لایحه اظهار کرد: باید مناسبات نیز در نظر گرفته است نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین اتفاقات فرهنگی در سطح ملی است و باید همچون سال‌های گذشته تخفیف ویژه‌ای برای اساتید و دانشجویان و ... برای حضور در نمایشگاه اتخاذ شود.

لازم به ذکر است بر اساس لایحه شورای شهر قیمت بلیط تک سفره مترو از 800 تومان به هزار تومان افزایش یافت و قیمت بلیت تک سفره حومه به تهران 2 هزار تومان و تک سفره فرودگاه امام به تهران به 10 هزار تومان افزایش یافت البته نرخ بلیت مترو در صحن به تصویب نرسیده و در دستور جلسه بعدی شورا قرار گرفت.

۴۷۲۳۷

 

کلید واژه‌ها : شورای شهر تهران - شهرداری تهران - مترو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت