Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:38:44 GMT

کشف محموله میلیاردی قاچاق در پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۳۶۷۷

کشف محموله میلیاردی قاچاق در پاسارگاد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاسارگاد بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، مطلع شدند شخصی با یک دستگاه خودرو ایسوزو قصد انتقال مقادیر زیادی کالای قاچاق به شهرستان پاسارگاد را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۵۸ ثوپ انواع پوشاک و ۲۲۸ جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

انتهای پیام/ن

محموله میلیاردی قاچاق در پاسارگاد توقیف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور طی چندین عملیات موفق شدند، تعداد ۶۵ عدد حلب روغن نباتی، ۱۳۷۰ پاکت انواع سیگار و ۷۱۰  پاکت انواع توتون به ارزش ۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را به صورت بلاصاحب کشف کنند. 

وی بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه