Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بر اساس اعلام سفارت فرانسه در تهران ، در این نمایشگاه شهروندان ایرانی می‌توانند از بیش از پنجاه شاهکار جهانی بازدید کرده و از این طریق با تاریخ لوور آشنا شوند.

همچنین در این نمایشگاه آثاری چون " مجسمه پادیمائس با لوح هروس در دست" اثری از مصر باستان قرن چهارم قبل از میلاد مسیح و یا "مینرو"(Minerve) اثری از قرن دوم بعد از میلاد مسیح که نمونه ای بسیار بارز از مجسمه سازی روم باستان می باشد، به نمایش گذاشته می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که نتیجه یک همکاری مثال زدنی بین موزه لوور و موزه ملی ایران می باشد، گامی دیگر در چارچوب قراردادی است که بین موزه لوور و سازمان میراث فرهنگی ایران در سفر ژانویه 2016 آقای روحانی به پاریس به امضا رسید.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ژان لوک مارتینز، رئیس موزه لوور، نیز حضور دارد .

ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در تاریخ 14 اسفندماه به تهران سفر می کند .

سفارت این کشور اروپایی در تهران اعلام کرده است که این اقدام نمونه‌ای برجسته از پویایی روابط فرهنگی و علمی بین دو کشور به حساب می‌آید.
در 27 مارس سال جاری (6 خرداد 1397)، در موزه لوور لانس، نمایشگاه مهمی از هنر دوره قاجار به نام " امپراطوری گلهای سرخ. شاهکارهایی از هنر ایرانی قرن نوزدهم" بر پا خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «استفان سیجورنی» وزیر خارجه فرانسه امروز یکشنبه در لبنان به منظور کاهش تنش میان حزب الله لبنان و اشغالگران قدس در سخنانی اعلام کرد: همه گروه های لبنانی باید به مسئولیت های خود عمل کنند.

وزیر خارجه فرانسه در این ارتباط ادامه داد: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می کنیم. حفظ لبنان یکی از اولویت ها است و باید از آن جلوگیری کرد. باید مانع از جنگ منطقه‌ ای شویم.

«استفان سیجورنی» در ادامه افزود: ما به حمایت از ارتش لبنان ادامه خواهیم داد و بازگشت ثبات مستلزم استقرار مجدد ارتش لبنان در جنوب این کشور است.

وی در ادامه اضافه کرد: پیشنهاداتی درباره آرام شدن اوضاع در جنوب لبنان ارائه داده‌ ایم و نیازمند رسیدن به توافق (در این باره) هستیم.


این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه روز گذشته وارد فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری در بیروت شده بود.

کد خبر 6091460

دیگر خبرها

  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد