Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سرکرده دراویش چندین روز دید که این دراویش کذایی چه می‌کنند و از اقدام آن‌ها به هیچ وجه جلوگیری و اعلام برائت نکرد، بنابراین او راضی به کار آن‌ها بود که باید در برابر این جنایت محاکمه شود.

آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در درس اخلاق در حوزه علمیه معصومیه(س) قم پیرامون حوادث پیش‌آمده در خیابان پاسداران و شهادت مظلومانه چند تن از نیروهای سرافراز ناجا و بسیج اظهار داشت: سرکرده این گروه دراویش اغتشاشگر، بعد از اینکه اغتشاش انجام گرفت و این جنایت بزرگِ کشتن شهدای مظلوم نیروی انتظامی و این بسیجیان مظلوم انجام می‌گیرد تازه از کسانی که این کار را مرتکب شده‌اند اعلام برائت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله اراکی ادامه داد: این اعلام برائت هیچ‌وقت ارزشی ندارد؛ نه ارزش قانونی داشته و نه ارزش عقلایی و عرفی دارد، به دلیل اینکه این اعلام برائت بعد از ارتکاب جرم و بعد از این انجام می‌گیرد که دیگر همه کشور علیه آن‌ها بسیج شد و همه مردم آن‌ها را محکوم کرده‌اند؛ در حالی که اگر قرار بود این اعلام برائت، حقیقی باشد باید همان روز اول این اعلام برائت می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مگر این کسانی که در این خیابان حاضر شدند و این خیابان را بستند عکس آن سرکرده دراویش را با خود همراه نداشتند؟! مگر اعلام نمی‌کردند که ما پیروی فلانی هستیم؟ مگر اتوبوس خالی از صندلی‌ها را درست نکردند و شب‌ها در همان اتوبوس خالی که بعد همین اتوبوس جنایت کرد نبودند؟! حتی اگر این اعلام برائت به عنوان توبه هم باشد توبه بعد از جنایت و بعد از دستگیری است که توبه‌ای بی‌ارزش است: «إِلاَّ الَّذینَ تابُوا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَقْدِرُوا عَلَیْهِمْ فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحیم» بعد از اینکه قدرت حاصل شد و آن‌‌ها را گرفتند دیگر توبه بعد از این بی‌ارزش است.

وی عنوان کرد: سرکرده دراویش 30 روز دید که این دراویش کذایی چه می‌کنند و از اقدام آن‌ها به هیچ وجه جلوگیری و اعلام برائت نکرد، بنابراین یعنی راضی به کار آن‌ها بودند. «الرَّاضِی‏ بِفِعْلِ‏ قَوْمٍ کَالدَّاخِلِ فِیهِ مَعَهُم‏» لذا رئیس این گروه دراویشی که این کار را مرتکب شده‌اند باید محاکمه شود و در واقع اوست که باید در برابر این جنایت محاکمه شود.

آیت‌الله اراکی همچنین گفت: این حرف باید تبدیل به مطالبه مردمی شود و در سراسر کشور مردم از دولت و مسئولین مطالبه کنند؛ امیدوار هستیم که مسئولان همت کرده و با محاکمه رئیس این تشکیلات امنیت کشور را تأمین کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه