Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین دوره مسابقات فوتبال پیش کسوتان جام یونس شکوری ، فردا چهاشنبه با برگزاری سه دیدار نهایی در رده های سنی مختلف به  پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، چرخ این مسابقات از آذر ماه امسال با حضور ۹۸ تیم در ۷ رده سنی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی تهران بحرکت درآمد و فردا با برگزاری فینال رده های سنی بالای ۴۰ سال ، بالای ۶۵ سال و بالای ۵۰ سال بکار خود پایان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاکنون چهره قهرمان در چهار رده سنی مشخص شده و طی آن تیم های  یاران رادبوی ( رده سنی بالای ۶۰ سال )،  ستاره ورزش ( رده سنی بالای ۵۵ سال)،  نیروی زمینی ( رده سنی بالای ۴۵ سال ) و مهر آذر( رده سنی بالای ۳۵ سال ) موفق شده اند جام قهرمانی را تصاحب کنند.
برنامه روز پایانی به این شرح است :

 چهاشنبه نهم اسفند ۹۶:
* ساعت ۱۴ / رده سنی بالای ۴۰ سال:
ساپکو با آموزش و پرورش

* ساعت ۱۵ / رده سنی بالای ۶۵ سال:
شاهین با بانک سپه

​* ساعت ۱۶ / رده سنی بالای ۵۰ سال:
استقلال با شهدای کارون

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب ها بر صحنه است، گفت‌وگو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصرنصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت‌وگو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082660 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد