Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  اکبر توپال، رئیس شورای اسلامی روستای کوثر اندیمشک گفت: بارش باران در روزهای گذشته به حدی بود که برخی از منازل این روستا تخریب شده است که در این حوادث خسارت جانی نداشته است.

وی افزود: نبود امکانات اولیه از قبیل بهداشت، برق نامناسب روستا و بزرگترین مشکل روستا یعنی آب از علل مهاجرت خانوار از این روستا به شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپال عنوان کرد: نبود امکانات اولیه زندگی به مرور در حال نابودی روستا است و اگر همین روند ادامه پیدا کند تا چند سال آینده روستا خالی از سکنه خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر مشکلات روستا حل شود بدون شک تمام خانوارهای کوچ کرده باز خواهند گشت و دوباره کشاورزی و دامداری در این منطقه رونق پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای روستای کوثر افزود: منازل مسکونی و طویله های ساکنان روستا در بارندگی هفته گذشته دچار خسارات جدی شده‌اند که توجه جدی مسئولان بخش الوار و شهرستان را می‌طلبد که متاسفانه خانه‌های روستایی در این منطقه بیمه نبوده‌اند و بخاطر جنس مصالح ( خشتی و گلی) امکان بیمه شدن آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/م

تخریب خانه‌های روستای کوثر اندیمشک براثر بارش باران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد

به گزارش خبرآنلاین، بامداد امروز یکشنبه ساکنان این اردوگاه شاهد تخریب گسترده آن بودند، حجم ویرانی‌ها تا جایی است که این اردوگاه دیگر قابل زندگی نیست.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، خیابان اصلی مجاور اردوگاه که ۲ شهر طولکرم و نابلس در شمال کرانه باختری را به یکدیگر وصل می‌کرد، تخریب شد.

در محله «المنشیه» نیز شدیدترین درگیری‌ها رخ داد که در نتیجه آن ساختمان‌های آن کاملا ویران شده و جای گلوله و انفجار در هر جایی دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، یکی از ساکنان اردوگاه درباره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در این محله گفت: بلدوزرهای نظامی وارد محله شده و خانه‌ها را با وجود اینکه مردم در آنها بودند، در هر سو هدف قرار داده و همه چیز را نابود کردند.

این شهروند ۷۸ ساله فلسطینی افزود: خانه‌ام تا حدودی آسیب دید، آن‌ها در محله شروع به شلیک کردند و آتش به خانه‌ام رسید. اشغالگران بدون هیچ گونه درگیری با نیروهای مسلح به شکلی بی‌هدف به سمت خانه‌ها تیراندازی می‌کردند که باعث شکستن پنجره‌ها شد و جای گلوله همه جا دیده می‌شود.

یکی دیگر از ساکنان این محله با اشاره به اینکه از یورش اشغالگران به محله‌شان و ورود بلدوزرهای آنها غافلگیر شده، گفت: اشغالگران به خانه‌ام یورش آوردند و تمام وسایلم را به بهانه گشتن تخریب کردند.

او در ادامه گفت: آنها چند خانه را منفجر کرده و وسایل داخل آنها را تخریب کردند این تنها یک عملیات انتقام‌گیری بود.

این شهروند فلسطینی هدف رژیم صهیونیستی از عملیات نظامی در داخل اردوگاه را تبدیل آْن به جایی غیرقابل سکونت دانست و گفت: آنها به اردوگاه آمدند و همه چیز را ویران کردند،بسیاری از ما را به قتل رسانده و یا زخمی کردند و این حق ما است که از خانه‌ها و عزت‌مان دفاع کنیم.

امروز با فراخوان احزاب و گروه‌های سیاسی، اتحادیه‌ها و موسسه‌های فلسطینی اعتصاب سراسری در استان‌های کرانه باختری جهت ابراز همبستگی با شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس و اعلام خشم از این جنایت برقرار شد.

‌در این راستا موسسه‌های دولتی و داخلی و مراکز خرید تعطیل کرده و عبور و مرور میان استان‌های فلسطین متوقف شد.

وزارت بهداشت فلسطین شنبه از شهادت ۱۴ فلسطینی در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس خبر داد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که تعداد شهدا در کرانه باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۸۳ تن رسیده است.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز پنج‌شنبه از آغاز عملیات گسترده این ارتش در اردوگاه نور شمس بدون اشاره به هدف یا مدت آن خبر داد.

حدود ۱۱ هزار تن در اردوگاه نور شمس با مساحتی کمتر از ۲۳۲ دونم (هر دونم معادل هزار متر مربع) ساکن هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات مستمرش علیه غزه بر یورش‌ها و بازداشت‌ها در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزوده است.

این جنگ ویرانگر بیش از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی داشته که عمده آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، علاوه بر این موجب ویرانی گسترده و بروز قحطی در این منطقه شده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898011

دیگر خبرها

  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ببینید | تصاویری از تخریب بارش باران و طوفان در سراسر آنکارا
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • بارورسازی ابر‌ها عامل وقوع سیل در دبی بود؟!