Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:06:22 GMT

«کاوه باشتی» رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۴۶۹۰

«کاوه باشتی» رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس شد

شیراز – «کاوه باشتی» با ۱۰ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس انتخاب شد.

به گزارش  خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی پزشکی ورزشی فارس، مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان فارس با کاندیدایی دکتر حیدرصفرپور، دکتر کاوه باشتی، دکتر جمشید جهانی و دکتر زهرا تمدن برگزارشد که در پایان دکتر کاوه باشتی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید هیأت پزشکی ورزشی استان فارس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس نیز گفت: رسیدن به بالاترین استاندارها در حوزه پزشکی ورزشی و بستر سازی مناسب جهت پرورش و رشد قهرمانان در ورزش ضرورت است.

کاوه باشتی افزود: افتخار می کنم که مستقیم با جامعه ورزش کشور و استان در ارتباطم و توانسته ام در راستای سلامت ورزشکاران با علمی که در اختیار دارم قدمی بردارم.

این فوق تخصص و جراح زانو، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی حضور خود در بدنه ورزش استان و هیات پزشکی ورزشی را علاقمندی به ورزشکاران و جامعه ورزش استان دانست و اظهار داشت: ارتباط من با دوستان و تعدادی از دانشگاه های تراز اول دنیا باعث شده که با علم روز به درمان ورزشکاران آسیب دیده در کشور بپردازم.

وی با بیان اینکه در راستای کارآمدی بهتر و خدمات وسیع تر از تجربیات متخصصین دیگر استفاده خواهم کرد، تصریح کرد: قطعا با توان و سرعت بیشتری همراه با افرادی که هستند و در آینده خواهند بود در راه سلامت جامعه ورزش استان قدم خواهیم برداشت.  

رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی استان فارس به استراتژی که توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل تعیین شده اشاره کرد و افزود: چشم اندازی که وجود دارد این است که هیات پزشکی ورزشی فارس سازمانی باشد دانش محور ،پیشرو در ساماندهی و ترقیب مردم به فعالیت های ورزشی که بتواند بهترین خدمات را به جامعه ورزش ارائه دهد و در واقع بسترساز قهرمانی پاک باشد.

این عضو آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا به اهداف کلان خود در مجموعه پزشکی ورزشی اشاره کرد و گفت: رسیدن به بالاترین استاندارهای آموزشی ،بستر سازی مناسب جهت پرورش و رشد قهرمانان در ورزش ، ارائه بهترین خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران از جمله اهداف کلانی است که دنبال خواهیم کرد.

دکتر کاوه باشتی در ادامه به اهداف راهبردی مدنظر اشاره کرد و افزود: ارتقاء قابل قبول از لحاظ کمی و کیفی در آموزش و پژوهش، بالاتر بردن فعالیت های مبارزه با دوپینگ ، گسترش خدمات درمانی کارآمدتر مخصوصا برای ورزشکاران حرفه ای و کاهش زمان رسیدگی به اسناد پزشکی را از برنامه های مهم و قابل اجرا بیان کرد.

وی هماهنگ بودن مثلت فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات پزشکی ورزشی استان را یک اصل دانست وتاکید داشت: تمرکز بر سلامت ورزشکاران و سپس قهرمان پروری از جمله نکات مهمی است که باید به آن پرداخت.

این متخصص و جراح آسیب های ورزشی الگو پذیری از کشور های پیشگام در زمینه پزشکی ورزشی، ارتقای کیفیت خدمات پزشکی با الهام از استاندارهای کمیته بین المللی المپیک و هماهنگی با بهترین مراکز درمانی و کاهش هزینه های درمان برای ورزشکاران حرفه ای را از ضروریات دانست.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس آموزش را یک مقوله مهم دانست و اظهار داشت: ارتقای جایگاه آموزش از رده ورزشکاران تا مربیان، فیزیوتراپیست ها، پزشکان و جراحان ورزشی را بسیار حائز اهمیت خواند و ارتقای دانش عمومی جامعه با برگزاری سمینارها، همایش ها و غیره ... را از جمله برنامه هایی دانست که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور