Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از  فارس، آراد افسردیر مشاور جوانان استاندار فارس با حضور در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با هدف تقویت شناختی و پایش میدانی مجموعه فعالیت های این بخش دولتی بعنوان متولی امور ویژه جوانان از روند برنامه ریزی و اجرای امور در حوزه های فرهنگی،امور جوانان و خانه جوان شیراز بازدید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست تخصصی با علی رضایی معاونت فرهنگی و امور جوانان فارس در مورد دغدغه های اصلی جوانان فارس  بحث و تبادل نظر کرد.   مشاور جوان استاندار تصریح کرد:وضعیت کنونی و شرایط حاکم به گونه ای است که می طلبد به صورت جدی زمینه های همکاری و همگرایی مضاعف اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان فارس ایجاد شودکه در مسیر تحقق عینی مصوبات این ستاد ارزیابی های دقیقی خواهیم داشت.  افسر دیر تاکید کرد:در اولین گام مطابق بررسی های بعمل آمده ظرفیت های مغفول ادارات فارس وارد چرخه اجرایی ستاد ساماندهی امور جوانان خواهد شد. در این نشست موضوعاتی عملکرد حوزه های فرهنگی،امور جوانان و سازمانهای مردم نهاد در سال ۹۶ ،فعالیت کمیته اجرایی همایش شیراز پایتخت جهان اسلام،نحوه فعالیت سمن ها ی فارس با تفکیک موضوعی و رویکردی،شرح وضعیت کنونی ستاد ساماندهی امور جوانان فارس و شهرستانها،وضعیت اجرایی فعالیت های متمرکز بر آموزش های توانمند سازی سمن ها، وضعیت سمن سراها و بررسی عملکرد ادارات حاضر در ستاد ساماندهی امور جوانان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خبرنگار: علی غلامی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۶۰ ایستگاه خدمات رسان به میهمانان نوروزی در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ زاده گفت: در نوروز امسال و با هماهنگی امور عشایر و گروه‌های مردمی و بر اساس مصوبه کمیته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ۱۶۰ ایستگاه شادی، به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس افزود: با توجه به اهمیت سلامت میهمانان نوروزی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای که به طور معمول در ۳۰ کیلومتر ورودی شهرها روی می‌دهد، ۴۰ ایستگاه در مبادی ورودی استان فعال است.

فرخ‌زاده، بزرگترین چالش استان فارس در ستاد خدمات سفر را ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: تلاش شده با همکاری امور عشایر و گروه‌های مردمی، ایمنی هموطنان از طریق راه اندازی این ایستگاه‌های در فاصله‌های ۳۰ و ۶۰ کیلومتری ورودی شهرها تأمین شود.

او گفت: معرفی آداب، سنن و صنایع دستی فارس، ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی، فروش محصولات عشایر، توزیع افطاری‌های ساده و برپایی نماز جماعت از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این ایستگاه‌ها است.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، با اشاره به فعالیت ۱۸ کارگروه ستاد خدمات سفر در این استان گفت: به منظور هماهنگی و برنامه ریزی منسجم دستگاه‌های نظارتی و اجرایی، جلسات این کارگروه‌ها به شکل منظم برگزار می‌شود. همچنین با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، تدابیر لازم برای بهره‌مندی بیشتر مردم و میهمانان نوروزی از برکات ماه میهمانی خدا اتخاذ شده است.

به گفته فرخ‌زاده میزبانی مساجد و بقاع متبرکه از مردم، برگزاری ایستگاه‌های شادی و سفره‌های افطاری ساده، حضور مبلغان مسلط به زبان‌های خارجی برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به گردشگران و ایجاد غرفه‌های عرضه سوغات و صنایع دستی استان در اماکن گردشگری پرتردد از برنامه‌های ویژه ستاد خدمات سفر فارس است.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی، در کارگروه حمل و نقل جاده‌ای ستاد خدمات سفر استان، مواردی از جمله ایمن سازی نقاط حادثه خیز، حضور فعال پایگاه‌های اورژانس، آماده باش پنج هزار امدادرسان در استان، ساماندهی ترمینال خارجی فرودگاه شیراز و آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی به تصویب رسید.

کد خبر 6056395

دیگر خبرها

  • رونق اقتصادی این شهرستان نیازمند تقویت صنعت گردشگری است
  • امکان تغییر حوزه انتخابیه رأی‌دهندگان در مرحله دوم وجود ندارد
  • کیاپاشا: همه دستگاه‌ها در ایام نوروز نظارت‌های میدانی و سرزده را تقویت کنند
  • فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان تقویت شود
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • اختصاص ۱۶۰ ایستگاه خدمات رسان به میهمانان نوروزی در فارس
  • نظارت بر فعالیت‌های نوروزی در بخش ریگ تقویت شود
  • ساماندهی خانه مسافرهای فارس در دستور کار قرار می‌گیرد
  • ساماندهی و ارتقاء سطح کیفی خانه مسافرهای فارس در اولویت قرار گیرد